Gå til innhold

Hva syns du om dette kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Gjest Fint synes jeg
Skrevet

Vi drar en langhelg når den er ferdig. Antageligvis i september. Sommeren blir her hjemme, men neste sommer skal vi tilbringe i Kroatia - da skal vi til Hvar ja.

Vi kommer ikke til å dra i høysesongen. Da leier vi ut. Derfor har jeg ikke vært så opptatt av interiøret. Kjøkken, garderobeskap og senger ble ordnet og bestemt av andre. Det er ihverfall samme stil på alt og det er helt ok. Fordi vi leier ut har vi ikke satt noe personlig preg på det heller. Kun kjøpt noen få bilder.

Dessuten så har jeg funnet ut at vi omtrent ikke er i leiligheten. Vi sover og spiser frokost der. Så er vi ute og farter hele dagen. Lunsj spiser vi ute stort sett. En liten tur innom for å dusje og så er det ut å spise middag.

Billig å spise ute i Croatia. God mat har de forresten også.

Du må foressten ta en tur til Primosten også. Veldig koselig sted. Det er forresten så mange koselige steder, så dere kommer nok til å kose dere glugg ihjel:) Jeg er ihvertfall glad vi valgte Croatia.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

19

• Lillemus

6

• morsan

4

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest liede
Skrevet

Men jeg liker både ditt og lillemus sine forslag (bortsett fra det midterste), så hva slags smak har _jeg_, da? ;-)

Hihi. Samme smak som meg i alle fall. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva mener du med løsningen til dørene? Har de noe spesielle løsninger? Noe vi ikke har tenkt på?

Noen av de skapene har da dører som åpnes oppover? Syns det er så utrolig teit.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke nødvendigvis furu... ;o) Av de tre kjøkkenene jeg la ut lenke til var 2 hvite og ett blått og hvitt. :o)

Furu er æsj. :-)

Syns bjørk er så fint, jeg da.

jubalong70
Skrevet

Dumming!!!! Nei, jeg ville hatt det enda mer rent og minimalistisk, men vi måtte velge denne kjøkkenleverandøren og det var det peneste syns vi. Og kanskje det som holder seg best over tid, hvis vi ikke tar helt hvitt, men alt annet i leiligheten er det, tak og vegger og skapdører.

:) Smaken er som baken vet du. Jeg like den litt romantiske stilen - litt sånn gammeldags kjøkken.

Skal vi se om jeg kan finne et bilde...

http://www.sigdal.com/sigdalcom2/frontend/files/PRODUCT/Herregaard%20Small.jpg

Litt mer i den stilen er drømmekjøkkenet mitt. Dette var kanskje litt overlesset rundt, men selve kjøkkeninnredningen liker jeg.

Skrevet

Fint kjøkken, så lenge man ser bort fra de gule veggene. Villa hatt dem hvite.

fei1365380229
Skrevet

Fint kjøkken, så lenge man ser bort fra de gule veggene. Villa hatt dem hvite.

Jepp, hvite vegger blir det, og ingen røde stoler :)

fei1365380229
Skrevet

Men jeg liker både ditt og lillemus sine forslag (bortsett fra det midterste), så hva slags smak har _jeg_, da? ;-)

En meget tolerant smak. Liker det siste Lillemus la ut jeg også da.

fei1365380229
Skrevet

:) Smaken er som baken vet du. Jeg like den litt romantiske stilen - litt sånn gammeldags kjøkken.

Skal vi se om jeg kan finne et bilde...

http://www.sigdal.com/sigdalcom2/frontend/files/PRODUCT/Herregaard%20Small.jpg

Litt mer i den stilen er drømmekjøkkenet mitt. Dette var kanskje litt overlesset rundt, men selve kjøkkeninnredningen liker jeg.

Ja, dette syns jeg også var fint, men ikke i en ferieleilighet med enkel stil :)

fei1365380229
Skrevet

Noen av de skapene har da dører som åpnes oppover? Syns det er så utrolig teit.

Det er kun på halvskapene. Vi skal bare ha en av disse. Ville ikke hatt mange av dem nei.

jubalong70
Skrevet

Ja, dette syns jeg også var fint, men ikke i en ferieleilighet med enkel stil :)

I en ferieleilighet er jeg helt enig i at det ikke passer, nei.

Da ville jeg nok gått for noe à la det du viste. Men jeg ville hatt det i samme farge, jeg da :)

Gjest Elextra
Skrevet

Dette:

http://www.kjokkenfornyeren-ostfold.no/download/askClassic/pic_classicask_front.jpg

kanskje dette, men da måtte jeg hatt mer benkeplass tror jeg:

http://www.hemsedal-alarm.no/alApr/objects/kjøkken%202.jpg

eller dette:

http://www.norema.no/images/kitchen/shots/rillekrem_lg.jpg

Tror det var Togli som la ut lenke til et nyyydelig kjøkken her for en stund siden, det ligner på det over her, om det ikke var det, jeg er litt glemsk... :o)

Smaken er som baken - jeg liker bedre mer moderne kjøkken, er ikke så glad i det jeg betegner som "bondekjøkken". Men for all del - bor man på gård eller i et gammelt skipperhus kan det selvfølgelig passe.

Liker bedre feis kjøkken, men ville nok valgt en roligere fargepalett.

Ikke første gang jeg noterer at jeg ikke deler smaken din ;).

Skrevet

Smaken er som baken - jeg liker bedre mer moderne kjøkken, er ikke så glad i det jeg betegner som "bondekjøkken". Men for all del - bor man på gård eller i et gammelt skipperhus kan det selvfølgelig passe.

Liker bedre feis kjøkken, men ville nok valgt en roligere fargepalett.

Ikke første gang jeg noterer at jeg ikke deler smaken din ;).

*Hihi* Bra ikke du og jeg skal bo sammen da! ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

*Hihi* Bra ikke du og jeg skal bo sammen da! ;o)

Nei, sjansene for at det skal skje må vel betegnes som minimale :-).

Forøvrig synes jeg du har mange fine synspunkter - og det er jo langt viktigere enn materielle preferanser.

Skrevet

Nei, sjansene for at det skal skje må vel betegnes som minimale :-).

Forøvrig synes jeg du har mange fine synspunkter - og det er jo langt viktigere enn materielle preferanser.

Takker og bukker for det. :o)

Skrevet

Hihi. Samme smak som meg i alle fall. :-)

;-)

Men for å være ærlig ville jeg heller hatt som det siste av de tre i innlegget frra Lillemus, enn kjøkkenet som fei legger ut i hovedinnlegget;-)

Selv om jeg synes sistnevnte også er fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...