Gjest mbo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei. Jeg er 1,60 høy og veier 54kg,har gått ned fra 60kg ,dette startet da jeg i en periode gikk på cipralex. er jeg undervektig? Hadde kanskje funnet noe på nettet om dette men tenkte jeg ville spørre dere jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edelia Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nei, du har en BMI på 21,1 og det regnes som normalvektig. BMI under 18,5 regnes som undervekt, men da må du, med sin høyde, veien 46 kg. for å være undervektig. Du er sikkert helt normal og fin som du er nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er nesten helt umulig å si hva som er "normalvekt". Noen ser kjempeflott ut med vekten du har til høyden, noen er litt lubbne og noen er for tynne. Det kommer an på muskler, fett og beinbygning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Du er helt sikkert slank og flott. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.