Gjest kate-74- Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har fått min første time hos fertilitetsseksjonen om 2 uker men akkurat rundt den tiden skal jeg ha mens.Har det noe å si?.Hvilken undersøkelse tar dem?.Blodprøve har jeg tatt.Det lå med en kopp til spermprøve også.Skal mannen min ta den prøven før timen da og levere den når vi kommer til timen?.Det ble mange spørsmål men jeg er så usikker 0 Siter
nick Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Legg innlegget på "Vi ønsker barn" forumet, så får du bedre respons. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Legg innlegget på "Vi ønsker barn" forumet, så får du bedre respons. Takk.Kan jeg flytte det over uten å skrive allt på nytt? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Takk.Kan jeg flytte det over uten å skrive allt på nytt? Jada, bare klipp og lim du. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jada, bare klipp og lim du. Hvordan gjør jeg det?.Er helt ny på dette med data. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hvordan gjør jeg det?.Er helt ny på dette med data. Skal vi se om jeg klarer å forklare da... Hvis du setter cursoren (den streken som blinker og som "skriver" bokstavene) inne i tekstfeltet og så trykker du Ctrl + A da skal all teksten bli markert med svart (eller en annen farge). Så kan du bruke høyre museknapp og velge kopiere. Så går du inn på rette forum, velger å skrive et nytt innlegg og plasserer cursoren inne i tekstfeltet. Trykk høyre museknapp og velg Lim inn. Da skal all teksten som var markert bli limt inn i det nye innlegget. Du må likevel skrive overskriften (Emne) på nytt. Fortell meg om du fikk det til da! 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Skal vi se om jeg klarer å forklare da... Hvis du setter cursoren (den streken som blinker og som "skriver" bokstavene) inne i tekstfeltet og så trykker du Ctrl + A da skal all teksten bli markert med svart (eller en annen farge). Så kan du bruke høyre museknapp og velge kopiere. Så går du inn på rette forum, velger å skrive et nytt innlegg og plasserer cursoren inne i tekstfeltet. Trykk høyre museknapp og velg Lim inn. Da skal all teksten som var markert bli limt inn i det nye innlegget. Du må likevel skrive overskriften (Emne) på nytt. Fortell meg om du fikk det til da! Jøss;jeg klarte det.Nå er jeg stolt av meg selv :-).Takk for hjelpen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jøss;jeg klarte det.Nå er jeg stolt av meg selv :-).Takk for hjelpen Flott!!! Gratulerer, så har du lært noe nytt nå også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.