Gjest Muslimer Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg hater alle muslimer i Norge. Kall meg gjerne rasist men det bryr meg ikke. Nå er jeg lei av å gå rundt å føle meg trua av disse svina i mitt eget land. Norge er en plass for nordmenn og ikke en grisebinge for masse primitive dyr. Jeg mener at det skal være fritt frem for å tegne så mange Muhammed tegninger som mulig uten å føle seg trua. Mange vil sikkert svare med argument om all den koloniseringa vesten har drevet med, men Norge har aldri vært en kolonimakt. 0 Siter
Gjest Do plage muslim Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Do bare en tulling, do ikke skjønne noe. Gå hjem til den seng og legg deg. Do bare si ting for å plage den muslim. Vi komme til norsk for å ha godt, og for få penger til spise. Ikke plager oss muslim, vi bare være i norsk. Tulling du er. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg må jo si du generaliserer vel mye nå. Joda, det finnes muslimer som er drittsekker, og det finnes kristne som er drittsekker. Det finnes også mange hyggelige muslimer - mennesker som setter menneskeverdet høyt. Det som er leit er at noen skal ødelegge for så mange. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg hater ikke alle muslimer med hater de som behandler kvinnfolk som ei dørmatte.Venninna mi er norsk og hun er gift med en muslim.Hun blir ikke behandlet bra.Hun gjør alt husarbeid,hun jobber også full stilling utenom,alt ansvaret for barne er hennes,ikke kan hun hilse på gamle kjente(mannfolk),vist ikke maten er klar når han kommer inn døra etter jobb så blir det huskestue,hunser ikke på andte mannfolk for han ser heller ikke på andre damer(det sier han til henne).Men det som irritere meg mest er at hun godtar å bli behandlet sånn.Har prøvd å snakke med henne men det er ingen vits.Hun sier at han er jo sliten etter jobb så hun forstår at han blir sur vist maten ikke står på bordet.Hun forsvarer han hele tiden så jeg har iallefall gitt opp å prøve å få henne til å forstå.Men som sagt er ikke alle muslimer likedan.Ei annen venninne er samme en muslim også og han er helt som oss norske,han vasker hus og lager mat. 0 Siter
black wealch Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg må jo si du generaliserer vel mye nå. Joda, det finnes muslimer som er drittsekker, og det finnes kristne som er drittsekker. Det finnes også mange hyggelige muslimer - mennesker som setter menneskeverdet høyt. Det som er leit er at noen skal ødelegge for så mange. Problemet er at det er såpass mange av de som ødelegger for de andre. Jeg er for et system hvor de som begår alvorlige lovbrudd skal ut av landet. Og at det skal stilles krav til å tilpasse seg samfunnet ved bl.a. å lære seg språket, jobbe, sende barna på skole osv. Har sett mange eksempler på det motsatte, dessverre. 0 Siter
willow Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Trist at du føler det slik. Ikke alle muslimer er like. En kollega av meg er muslim, og han er en veldig ålreit fyr. Ikke en som er verdt å hate. Hat er bortkastet energi. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Problemet er at det er såpass mange av de som ødelegger for de andre. Jeg er for et system hvor de som begår alvorlige lovbrudd skal ut av landet. Og at det skal stilles krav til å tilpasse seg samfunnet ved bl.a. å lære seg språket, jobbe, sende barna på skole osv. Har sett mange eksempler på det motsatte, dessverre. Det er jeg helt enig med deg i. Det er uforståelig for meg at vi "degger" for de kriminelle som ikke har fått oppholdstillatelse. Og at vi ikke stiller krav til de som ønsker å bo her i landet. Det skulle være et minstekrav at _alle_ lærte seg norsk språk og noe om det norske samfunnet og norske væremåter. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Går du virkelig rundt og føler deg truet? Jøss, det må være slitsomt. Kanskje du burde snakke med noen om det. 0 Siter
Gjest all of us are we Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Trenger du å provosere, eller hadde du lyst på en ordentlig krangletråd. Jeg tror kranglefantene er forsvunnet fra dol. Nicket ditt viser hvor seriøs du er:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.