stromme Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Dere som ikke har serviser og finglass i kjøkkenskapene, men i stua. Hvor har dere dem? Jeg er ute etter en ny skjenk eller liknende. I kirsebær eller mørkere farge. Synes det er så vanskelig å finne noe fint og praktisk som ikke koster skjorta... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Vi har det i en liten skjenk som jeg har arvet etter morfaren min. Den står på stua. 0 Siter
fresja Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 I hylleseksjon i stua. Har liten kjøkken med altfor lite skap. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Har et vitrineskap fra den syrelutetede-furutiden. ) Og en sjenk/tv-benk med glass-skap fra Ikea. 0 Siter
stromme Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Har et vitrineskap fra den syrelutetede-furutiden. ) Og en sjenk/tv-benk med glass-skap fra Ikea. Hvilket ikea skap har du, er du fornøyd? 0 Siter
birdie Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Har faktisk både hverdagsserviset og finserviset i stua, i samme type hylleseksjon som jeg har bøkene i, men med påmonterte glassdører. Det er mange seksjoner som har slike moduler, både i "vanlige" møbelkjeder og på IKEA. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hvilket ikea skap har du, er du fornøyd? Et helt vanlig vitrineskap, kjøpt på Bohus (?) for noen år siden. Syrelutet furu. Har lyst til å beise/male det hvitt, men har ikke kommet så langt ennå. Det har glassdører og glass i sidene, sånn "smårutet", og så en buet topp på "taket" av skapet. Helt vanlig og ikke noe spesielt egentlig. Greit nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.