Gå til innhold

Risikerer jeg å bli tvangsinnlagt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ghb64

Si det med en gang at du har sluttet å spise.

Om du fortsetter med dette blir ALT bare værre. Hvis DU tar ansvar nå kan du kanskje få til et opplegg der det ikke er tvang. Det er mye hjelp å få, men du må fortelle hvordan du har det. Hvis du ikke tørr, skriv det i et brev som du gir ved første annledning til de som har oppfølging av deg.

Gjest maii kai

Ja, men du trigger det jo på en måte fram selv. Og dermed kan det hende de vil unngå å tvangsinnlegge deg så fremt det er mulig.

Kommer nok litt an på situasjonen og hvordan de vurderer psyken din...

Du kan jo legge deg inn frivillig også om de først vil ha deg på tvang.

Gjest pysa-78

Si det med en gang at du har sluttet å spise.

Om du fortsetter med dette blir ALT bare værre. Hvis DU tar ansvar nå kan du kanskje få til et opplegg der det ikke er tvang. Det er mye hjelp å få, men du må fortelle hvordan du har det. Hvis du ikke tørr, skriv det i et brev som du gir ved første annledning til de som har oppfølging av deg.

Det som holder meg tilbake er at jeg er så abivilent. En stor del av meg ønsker å gi fan, men samtidig vet jeg at helsa blir dårligere for hver dag jeg ikke tar til meg næring. Jeg har vært der før, så svak at jeg ikke orket å knytte skolissene mine og at jeg fikk kraftig hjertebank bare jeg drakk et glass melk. Jeg lå i en seng på sykehuset og gråt fordi jeg var redd for å dø. Men likevel er det igjen akkurat som jeg har valgt å gå på en dødssti. Jeg vil sulte meg ihjel, men gir meg selv 2-3 månedene på å ombestemme meg. Samtidig er jeg også redd for at jeg ikke får gå på dødsstien helt til endes. At jeg skal miste kontrollen.

Gjest Rrose

Det som holder meg tilbake er at jeg er så abivilent. En stor del av meg ønsker å gi fan, men samtidig vet jeg at helsa blir dårligere for hver dag jeg ikke tar til meg næring. Jeg har vært der før, så svak at jeg ikke orket å knytte skolissene mine og at jeg fikk kraftig hjertebank bare jeg drakk et glass melk. Jeg lå i en seng på sykehuset og gråt fordi jeg var redd for å dø. Men likevel er det igjen akkurat som jeg har valgt å gå på en dødssti. Jeg vil sulte meg ihjel, men gir meg selv 2-3 månedene på å ombestemme meg. Samtidig er jeg også redd for at jeg ikke får gå på dødsstien helt til endes. At jeg skal miste kontrollen.

Kanskje er det bare bra å bli innlagt?

Gjest ghb64

Slik jeg ser det har du mistet kontrollen. Hvor lenge har du tenkt å befinne deg i det helvete du er nå? Søk hjelp nå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...