Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pusset opp her for...vel..ehm...15 mnd siden...og det sitter fortsatt malingsteip rundt omkring...og det sitter HARDT!

Noen gode tips på åssen jeg kan få det av?

ruskesnusk
Skrevet

Kjøpe plasterfjerner på apoteket?

Skrevet

Kjøpe plasterfjerner på apoteket?

Takk for tips, kan prøve det :-)

Skrevet

Prøv natusan baby våtserivetter. ;)

seriøst?? :-o

Skrevet

seriøst?? :-o

Jepp, det skal visst funke på maskeringstape på vinduer iallfall.

Skrevet

Jepp, det skal visst funke på maskeringstape på vinduer iallfall.

Hmm, tillat meg å være noget skeptisk ;-)

Teipen sitter på treverket, ikke glasset, og det virker som om limet på teipen har blitt minst 1000 ganger sterkere i løpet av dette året...

Men takk for tips :-)

Skrevet

Hmm, tillat meg å være noget skeptisk ;-)

Teipen sitter på treverket, ikke glasset, og det virker som om limet på teipen har blitt minst 1000 ganger sterkere i løpet av dette året...

Men takk for tips :-)

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på meg selv, jeg har fortsatt maskeringstape i et helt rom som jeg har malt 1 strøk av, i oktober...

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på meg selv, jeg har fortsatt maskeringstape i et helt rom som jeg har malt 1 strøk av, i oktober...

Hehe, bra jeg ikke er alene ;-)

Skrevet

Hehe, bra jeg ikke er alene ;-)

Du er ikke alene, jeg har også tape under taket som jeg husket på nå :o)

Skrevet

Du er ikke alene, jeg har også tape under taket som jeg husket på nå :o)

Hehehe

Bare det at jeg får sånne skumle folk fra borettslaget inn hit på befaring elns til uka, så fikk plutselig litt hetta ang de teipene...

Bare se det for deg, i morgen står vanilje der, og plukker bittebittesmå teipbiter av et vindu som ikke er så veldig gammelt... :-/

Skrevet

Hehehe

Bare det at jeg får sånne skumle folk fra borettslaget inn hit på befaring elns til uka, så fikk plutselig litt hetta ang de teipene...

Bare se det for deg, i morgen står vanilje der, og plukker bittebittesmå teipbiter av et vindu som ikke er så veldig gammelt... :-/

Hehe, mine er oppunder taket, inne i et hjørne så jeg har ikke mulighet til å få det ned sjøl :o)

Skrevet

Hehe, mine er oppunder taket, inne i et hjørne så jeg har ikke mulighet til å få det ned sjøl :o)

Men....om jeg maler over teipen, så ser vel ikke de folkene at jeg har masse teip på de nye vinduene de har satt inn? *håpefull*

Skrevet

Men....om jeg maler over teipen, så ser vel ikke de folkene at jeg har masse teip på de nye vinduene de har satt inn? *håpefull*

Jeg tror du skal prøve å få av tapen. Aceton?

Skrevet

Jeg tror du skal prøve å få av tapen. Aceton?

Hmmm...det eneste jeg har her er neglelakkfjerner + låsolje? Er det noe håp?

Skrevet

Jeg hadde prøvd forsiktig med neglelakkfjerneren. Pass på at du ikke fjerner noe maling da ;o)

Skrevet

plasterfjerner! Sånn du får kjøpt på apoteket til å fjerne skitne plastermerker med kanskje??

Skrevet

plasterfjerner! Sånn du får kjøpt på apoteket til å fjerne skitne plastermerker med kanskje??

mm, får kjøpe det om jeg ikke får det vekk på noen andre måter. Skulle gjerne ha fiksa det før helga er over.

Skrevet

Jeg hadde prøvd forsiktig med neglelakkfjerneren. Pass på at du ikke fjerner noe maling da ;o)

Ja...skal gjøre det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...