vanilje Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg pusset opp her for...vel..ehm...15 mnd siden...og det sitter fortsatt malingsteip rundt omkring...og det sitter HARDT! Noen gode tips på åssen jeg kan få det av? 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Kjøpe plasterfjerner på apoteket? Takk for tips, kan prøve det :-) 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Prøv natusan baby våtserivetter. seriøst?? :-o 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 seriøst?? :-o Jepp, det skal visst funke på maskeringstape på vinduer iallfall. 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Jepp, det skal visst funke på maskeringstape på vinduer iallfall. Hmm, tillat meg å være noget skeptisk ;-) Teipen sitter på treverket, ikke glasset, og det virker som om limet på teipen har blitt minst 1000 ganger sterkere i løpet av dette året... Men takk for tips :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hmm, tillat meg å være noget skeptisk ;-) Teipen sitter på treverket, ikke glasset, og det virker som om limet på teipen har blitt minst 1000 ganger sterkere i løpet av dette året... Men takk for tips :-) Jeg kjenner jeg blir litt irritert på meg selv, jeg har fortsatt maskeringstape i et helt rom som jeg har malt 1 strøk av, i oktober... 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Jeg kjenner jeg blir litt irritert på meg selv, jeg har fortsatt maskeringstape i et helt rom som jeg har malt 1 strøk av, i oktober... Hehe, bra jeg ikke er alene ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hehe, bra jeg ikke er alene ;-) Du er ikke alene, jeg har også tape under taket som jeg husket på nå ) 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Du er ikke alene, jeg har også tape under taket som jeg husket på nå ) Hehehe Bare det at jeg får sånne skumle folk fra borettslaget inn hit på befaring elns til uka, så fikk plutselig litt hetta ang de teipene... Bare se det for deg, i morgen står vanilje der, og plukker bittebittesmå teipbiter av et vindu som ikke er så veldig gammelt... :-/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hehehe Bare det at jeg får sånne skumle folk fra borettslaget inn hit på befaring elns til uka, så fikk plutselig litt hetta ang de teipene... Bare se det for deg, i morgen står vanilje der, og plukker bittebittesmå teipbiter av et vindu som ikke er så veldig gammelt... :-/ Hehe, mine er oppunder taket, inne i et hjørne så jeg har ikke mulighet til å få det ned sjøl ) 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Hehe, mine er oppunder taket, inne i et hjørne så jeg har ikke mulighet til å få det ned sjøl ) Men....om jeg maler over teipen, så ser vel ikke de folkene at jeg har masse teip på de nye vinduene de har satt inn? *håpefull* 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Men....om jeg maler over teipen, så ser vel ikke de folkene at jeg har masse teip på de nye vinduene de har satt inn? *håpefull* Jeg tror du skal prøve å få av tapen. Aceton? 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Jeg tror du skal prøve å få av tapen. Aceton? Hmmm...det eneste jeg har her er neglelakkfjerner + låsolje? Er det noe håp? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hmmm...det eneste jeg har her er neglelakkfjerner + låsolje? Er det noe håp? Jeg hadde prøvd forsiktig med neglelakkfjerneren. Pass på at du ikke fjerner noe maling da ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hmmm...det eneste jeg har her er neglelakkfjerner + låsolje? Er det noe håp? plasterfjerner! Sånn du får kjøpt på apoteket til å fjerne skitne plastermerker med kanskje?? 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 plasterfjerner! Sånn du får kjøpt på apoteket til å fjerne skitne plastermerker med kanskje?? mm, får kjøpe det om jeg ikke får det vekk på noen andre måter. Skulle gjerne ha fiksa det før helga er over. 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Jeg hadde prøvd forsiktig med neglelakkfjerneren. Pass på at du ikke fjerner noe maling da ;o) Ja...skal gjøre det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.