Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mm, får kjøpe det om jeg ikke får det vekk på noen andre måter. Skulle gjerne ha fiksa det før helga er over.

Hvor lenge har teipen sittet på? Har nemlig et vindu som har stått teipet og klart til maling ei stund nå.....

Skrevet

Hvor lenge har teipen sittet på? Har nemlig et vindu som har stått teipet og klart til maling ei stund nå.....

Ca 15mnd

jubalong70
Skrevet

Plasterfjerner! Kjøpes på apoteket til en billig penge.

Skrevet

Malingstape må alltid tas bort mens malingen fortsatt er våt. Det er regel nummer en for å få bort alt. Det kan gjerne være etter andre strøk, bare at tapen er fuktig og medgjørlig.

Skrevet

Hvordan gikk det?

Jeg har brukt hele dagen på å glemme at de teipene er der.. nå er det ca 11 timer til de folka kommer hit, og jeg stresser med om jeg skal vaske vinduer etc... har vel egentlig gitt opp teipen til i morgen, men av må den, før eller senere...sukk..

Mitt råd til alle, ta av teipen så fort som mulig!! :-))

Skrevet

Jeg har brukt hele dagen på å glemme at de teipene er der.. nå er det ca 11 timer til de folka kommer hit, og jeg stresser med om jeg skal vaske vinduer etc... har vel egentlig gitt opp teipen til i morgen, men av må den, før eller senere...sukk..

Mitt råd til alle, ta av teipen så fort som mulig!! :-))

Da er det bare å sette igang. Beklageligvis :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...