pekkaline Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 mm, får kjøpe det om jeg ikke får det vekk på noen andre måter. Skulle gjerne ha fiksa det før helga er over. Hvor lenge har teipen sittet på? Har nemlig et vindu som har stått teipet og klart til maling ei stund nå..... 0 Siter
vanilje Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Hvor lenge har teipen sittet på? Har nemlig et vindu som har stått teipet og klart til maling ei stund nå..... Ca 15mnd 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Plasterfjerner! Kjøpes på apoteket til en billig penge. 0 Siter
cecily Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Malingstape må alltid tas bort mens malingen fortsatt er våt. Det er regel nummer en for å få bort alt. Det kan gjerne være etter andre strøk, bare at tapen er fuktig og medgjørlig. 0 Siter
vanilje Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Hvordan gikk det? Jeg har brukt hele dagen på å glemme at de teipene er der.. nå er det ca 11 timer til de folka kommer hit, og jeg stresser med om jeg skal vaske vinduer etc... har vel egentlig gitt opp teipen til i morgen, men av må den, før eller senere...sukk.. Mitt råd til alle, ta av teipen så fort som mulig!! :-)) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har brukt hele dagen på å glemme at de teipene er der.. nå er det ca 11 timer til de folka kommer hit, og jeg stresser med om jeg skal vaske vinduer etc... har vel egentlig gitt opp teipen til i morgen, men av må den, før eller senere...sukk.. Mitt råd til alle, ta av teipen så fort som mulig!! :-)) Da er det bare å sette igang. Beklageligvis ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.