kragens Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 NB! Hvis du er pyse bør du kanskje ikke se http://xs115.xs.to/xs115/07186/kragens.jpg 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hva er det for et kostyme? Når skal du bruke det? jeg måtte le litt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Omdu går med noe sånt så er du modig. Æ du gal! haha Min mann hadde nektet meg å iføre meg noe sånt, føsj!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hva skal det forestille? Et bind og to tamponger? Var i alle fall det jeg syns det ligna på, hehe. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hva skal det forestille? Kødder du?? Du må da se hva det skal forestille... 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Et bind og to tamponger? Var i alle fall det jeg syns det ligna på, hehe. Hehe, syns det så ut som to tamponger ja, men koblet ikke med at det andre kunne være et bind. Har ikke sett et bind i bruk på mange år så det var ikke noe kjent syn, for å si det sånn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Kødder du?? Du må da se hva det skal forestille... Nå som jeg skjønner det syns jeg det er veldig rart at jeg ikke så det i stad ja... 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hva er det for et kostyme? Når skal du bruke det? jeg måtte le litt. haha, kanskje den sprøeste kostymen jeg har sett! Ganske ekkelt, men dødsartig! Du kommer garantert til å ta dt meste av oppmerksomheten dit du skal! Om enn ikke bare positiv oppmerksomhet;) hehe..På folkehøgskolen tok jeg og ei vennine ketchup på et bind og klistra det over senga til en gutt i kollektivet, han begynnte å lure, og det var vel egentlig ingen som syns det var særlig morsomt bortsett fra oss. Men det var vel morsomt, hæ? hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.