Gå til innhold

problemer med at terapeuter inntar Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest klientinnen

Jeg har googlet på min terapeut og har blant annet funnet henne i Facebook. Jeg tenker at det her kan bli et rart skille mellom psykolog og privatperson, ved å søke opp henne så vil jeg jo se alle hun har listet opp som venner og annen privat info.

har dere også terapeuter som er der inne?

Fortsetter under...

Hvis du søker henne opp i telefonkatalogen så finner du også ut hvor hun bor og ringer du biltilsynet kan du høre hva slags bil hun har... Det er masse tilgjengelig informasjon der ute, men noe er kanskje like greit å ikke vite? Feks om psykologen liker lakk og lær eller elsker å drikke seg full på danskebåten? Er personen ørlitt forsiktig så legger hun ikke ut slik info.. Hun vet at hun kan bli søkt opp. Slik er det med alle som jobber i en synlig stilling.... Hun har nok tenkt på dette på forhånd.

Psykologer er bare mennesker de og. Kanskje en skuffelse noen ganger? Ikke fall for fristelsen til å legge til psykologen i vennelista di på facebook, så går det nok bra. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...