Gå til innhold

Jihaaaa!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg jo en nye kostbar kjole til jul og da satt den akkurat. Skulle bruke den igjen i dag og var ganske så spent! Og gleden ble stor da skjørtet han løst og overdelen også var merkbart romsligere enn i jula! :o)))) Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også jeg som antok at du hadde kjøpt den perfekte lille hesten !!! Litt nedtur at det bare var en kjole:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som antok at du hadde kjøpt den perfekte lille hesten !!! Litt nedtur at det bare var en kjole:-(

*Hehe* Da hadde jeg vel ikke lagt innelgget på vektmestring? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Da hadde jeg vel ikke lagt innelgget på vektmestring? ;o)

Når man leser 100 nyeste legger man ikke merke til slike detaljer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man leser 100 nyeste legger man ikke merke til slike detaljer :-)

Det er sant, før var det jo mulig å se fra den lista hvilket forum innlegget lå på, men det er det ikke nå. Dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det virkelige beviset for at man har lykkes:-)

Jeg har sett tilbake på noen gamle bilder, og der er også beviser......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, før var det jo mulig å se fra den lista hvilket forum innlegget lå på, men det er det ikke nå. Dumt.

Ser du ikke det? Jeg får opp fire kolonner, tidspunkt, emne, skrevet av, forum. Kanskje du ikke har bredt nok vindu?

Forøvrig, gleden er stor her også når klærne vokser i klesskapet, de har oftest en tendens til å krympe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke det? Jeg får opp fire kolonner, tidspunkt, emne, skrevet av, forum. Kanskje du ikke har bredt nok vindu?

Forøvrig, gleden er stor her også når klærne vokser i klesskapet, de har oftest en tendens til å krympe.

Nei, forum-kolonnen mangler hos meg, men det gjør ingenting egentlig så lenge skrive-kolonnen er bredere. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AveM

Så kjekt :) Snakket forresten med deg på telefonen i natt. Tror vi snakket om katter. Jeg vet nå hva du heter også hihi..

Selv arbeider jeg hardt for å gå ned i vekt. Skrittelleren får jaggu meg kjørt seg i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt :) Snakket forresten med deg på telefonen i natt. Tror vi snakket om katter. Jeg vet nå hva du heter også hihi..

Selv arbeider jeg hardt for å gå ned i vekt. Skrittelleren får jaggu meg kjørt seg i disse dager.

Hva "heter" jeg da? *Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AveM

Hva "heter" jeg da? *Nysgjerrig*

Du heter garantert ikke det da. Du sa at du heter Conny, skrevet på den måten der, for det syntes jeg nemlig var litt rart. Lillemus heter ikke Conny, hehe. Det passer deg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du heter garantert ikke det da. Du sa at du heter Conny, skrevet på den måten der, for det syntes jeg nemlig var litt rart. Lillemus heter ikke Conny, hehe. Det passer deg ikke i det hele tatt.

*Fnis* Nei, Conny heter jeg definitivt ikke! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AveM

*Fnis* Nei, Conny heter jeg definitivt ikke! ;o)

Det ble jeg ikke overrasket over å høre. Jeg tipper du har et solid norsk navn, og ikke et som skiller seg ut som verken dillete eller spesielt på andre måter.

For å holde meg litt til tema.. Gjør du noe spesielt for å holde vekta eller gå ned? Jeg løper nesten hele dagen og sjekker skrittelleren, samtidig som jeg spiser omtrent bare frukt og grønt utenom middagen. Til den har jeg råkost med litt løk i. Hele familien her spiser sunt nå i og med at det er jeg som står for maten nesten hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jeg ikke overrasket over å høre. Jeg tipper du har et solid norsk navn, og ikke et som skiller seg ut som verken dillete eller spesielt på andre måter.

For å holde meg litt til tema.. Gjør du noe spesielt for å holde vekta eller gå ned? Jeg løper nesten hele dagen og sjekker skrittelleren, samtidig som jeg spiser omtrent bare frukt og grønt utenom middagen. Til den har jeg råkost med litt løk i. Hele familien her spiser sunt nå i og med at det er jeg som står for maten nesten hver dag ;)

"Jeg tipper du har et solid norsk navn, og ikke et som skiller seg ut som verken dillete eller spesielt på andre måter." *Nikker* Jepp, min mor fulgte strømmen den gangen jeg fikk navnet mitt. :o) Jeg synes ikke det er spesielt pent, men sammensatt av to navn som var veldig vanlige på den tiden.

"For å holde meg litt til tema.. Gjør du noe spesielt for å holde vekta eller gå ned?" Neeeei.... Jeg prøver å la være å spise så mye godis og sånt og prøver å røre på meg innimellom, men burde gjort det mer enn jeg gjør. Jeg tror kroppen min har funnet sin trivselsvekt og det ser ut til at den liker seg der jeg er nå. Så da så. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AveM

"Jeg tipper du har et solid norsk navn, og ikke et som skiller seg ut som verken dillete eller spesielt på andre måter." *Nikker* Jepp, min mor fulgte strømmen den gangen jeg fikk navnet mitt. :o) Jeg synes ikke det er spesielt pent, men sammensatt av to navn som var veldig vanlige på den tiden.

"For å holde meg litt til tema.. Gjør du noe spesielt for å holde vekta eller gå ned?" Neeeei.... Jeg prøver å la være å spise så mye godis og sånt og prøver å røre på meg innimellom, men burde gjort det mer enn jeg gjør. Jeg tror kroppen min har funnet sin trivselsvekt og det ser ut til at den liker seg der jeg er nå. Så da så. :o)

Jeg er et konkurransemenneske, så jeg har fått masse graitshjelp av ei som vil konkurrere med skrittelleren. Det er kjempekjekt! Jeg tripper selv når jeg legger sammen tøy :) Nå er jeg så vant med den trippingen hele dagen at jeg nesten er blitt avhengig. Det skal trippes der det trippes kan.

Det er sikkert ikke så enkelt for deg der du er omgitt av kunder og bøker ;) Egentlig burde vi satt i gang en skrittellerkonkurranse for de som vil ned i vekt. Jeg blir så motivert av sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et konkurransemenneske, så jeg har fått masse graitshjelp av ei som vil konkurrere med skrittelleren. Det er kjempekjekt! Jeg tripper selv når jeg legger sammen tøy :) Nå er jeg så vant med den trippingen hele dagen at jeg nesten er blitt avhengig. Det skal trippes der det trippes kan.

Det er sikkert ikke så enkelt for deg der du er omgitt av kunder og bøker ;) Egentlig burde vi satt i gang en skrittellerkonkurranse for de som vil ned i vekt. Jeg blir så motivert av sånt!

*Humrer* Å, jeg går da en del skritt i løpet av en arbeidsdag - mange kunder som trenger hjelp til å finne frem og bøker som skal ryddes på plass vet du. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...