Gå til innhold

Cider med 2,25 % alkoholinnhold


Gjest anonym nå, får vel så øra flagrer

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Nå skjønner jeg hvorfor det er så mange rare dolmødre. På den tida da mødrene deres var gravide var det fullt lovlig å nyte alkohol. Antagelig lider mange av FAS her inne pga det.

Nyttig tips, Skjekk om dere har ørene lenger ned på hodet enn normalt ;o)

Har alltid syns ørene mine har vært litt rare ja. Mora mi hadde en bok om hvor viktig det var å drikke rødvin når man ammet :). Men får vel ikke FAS i ammeperioden da :).

Selv tok jeg noen glass Champagne når jeg var gravid med nr. 2 (vi giftet oss). Lurer jo selvfølgelig på om det er derfor han er så rar (tenåring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laban

    5

  • jubalong70

    5

  • Lillemus

    3

  • Dorthe

    3

Mest aktive i denne tråden

Har alltid syns ørene mine har vært litt rare ja. Mora mi hadde en bok om hvor viktig det var å drikke rødvin når man ammet :). Men får vel ikke FAS i ammeperioden da :).

Selv tok jeg noen glass Champagne når jeg var gravid med nr. 2 (vi giftet oss). Lurer jo selvfølgelig på om det er derfor han er så rar (tenåring).

Knis, jeg tror de fleste av oss har ørene på riktig plass.

Men jeg har hørt at unger adoptert fra Russland har FAS mye oftere enn normalt pga mødrenes daglige vodkadrikking. Jeg skjønner jo at det ikke er å anbefale ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...