Gjest DMP Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 I lang tid har jeg likt en nabo ekstra godt, vi pleier å møtes innimellom men mest tilfeldig og jeg tror ikke personen vet jeg er litt småforelska. Pleier f.eks å treffes på vei hjem siden vi begge sykler på jobb og da snakker vi om tilfeldige ting. Har også sett film sammen én gang. Er litt strandet med hvordan jeg skal forholde meg og ikke virke desperat. Som i dag så vet jeg personen er hjemme og jeg har veldig lyst til å invitere meg selv men vet ikke hva jeg skal si som unnskyldning. Hva kan jeg gjøre som er litt uskyldig og virker passende, generelt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Nå begynner det vel å bli litt sent? Men i morra kan du jo spørre om h*n vil være med på en sykkeltur? 0 Siter
Gjest låvv is in the air Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Kan du ikke banke på og spørre om han har vinopptrekker a? Fordi din er ødelagt? Også kanskje spørre ham om han vil dele den med deg fordi det er jo ikke bra og drikke aleine? Nei... Det er vel litt for opplagt... Hehe. Hva med å spørre om dere skal se en film igjen? Fordi det er kjipt å se film aleine - du har vel en dvd som kan ses igjen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Kan du ikke banke på og spørre om han har vinopptrekker a? Fordi din er ødelagt? Også kanskje spørre ham om han vil dele den med deg fordi det er jo ikke bra og drikke aleine? Nei... Det er vel litt for opplagt... Hehe. Hva med å spørre om dere skal se en film igjen? Fordi det er kjipt å se film aleine - du har vel en dvd som kan ses igjen? Den med vinen var søt! Hadde jeg vært singel og likte fyren så hadde jeg takket ja med en gang. ) 0 Siter
Gjest låvv is in the air Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Den med vinen var søt! Hadde jeg vært singel og likte fyren så hadde jeg takket ja med en gang. ) Hehe - den virka på meg:-) Min kjære sjekka meg opp på studenthjemmet første kvelden med ei flaske vin;-) (jada billig i fylla.... Men vi har vært gift noen år nå) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.