Gjest Wita Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg satt og tenkte litt over hva jeg har liret ut av meg i årene som har gått og kommet at at jeg slett ikke kan stå inne for alt jeg har sagt her inne. Noe blir jeg litt flau over å ha ment faktisk. Det går mest på sterke politiske meninger som føltes så riktig der og da,men som jeg føler ikke henger på greip nå. Det stemmer overhodet ikke overens med andre ting jeg mener. Det henger ikke på greip rett og slett:o) De ligger noen år tilbake i tid de teiteste tingene jeg mente og håper det er borte for evig og alltid. Litt rart og tenke på hvor man kan forandre seg. Jeg har nok alltid vært mest rød, men også ganske blå i noe av det jeg har ment. Litt vinglete. Akkurat som jeg ikke helt kunne bestemme meg. Etterhvert har jeg nok blit rødere. Men det er ikke bare i politiske saker at jeg har sagt ting jeg ikke lenger kan stå inne for og jeg tror at hvis jeg fortsette min dol-karriere stort lenger nå, så sitter jeg her og gremmes av meg selv om 10 år også Huff, kanskje på tide å gi seg snart. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 En veileder sa til meg en gang---det er når du kan forandre meninger du er i vekst. 0 Siter
Gjest fruen fra fjellet Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Trenger du å stå for det du har skrevet her i noen sammenhenger? Du skriver som anonym person og blir ikke koblet til dol i RL. Jeg ser ingen grunn til å gremmes over det du har ment og sagt. Det er nok mange som ikke vil stå for alt de har skrevet og latt som de har ment her inne. Jeg vil tro at mange har skrevet en del bare for å provosere og andre har blitt revet med og latt seg provosere. Jeg ser ingenting galt i noen av delene. Det gale blir hvis noen samler opplysninger om personer og prøver å finne ut hvem personene er. Det kan skremme meg. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Du får bytte nick en gang iblant. så blir det ikke så ille... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er nok også ganske vinglete av meg politisk, er ikke de fleste av oss det da? Jeg har prøvd å være så ærlig jeg kan her inne, men har garantert sagt mye rart som ikke nødvendigvis står inne for lenger nå - har jo tross alt 10-års jubileum her inne til høsten! ) Men det er da et sunnhetstegn at man har evnen til å forandre seg og endre mening om ting og tang? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.