ellen propellen Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har diagnosen bipolar 2. Er vant til litt hypre oppturer men føler jeg har hatt så noenlunde kontroll. Men de siste oppturene har vert mye mer voldsomme. Mye mer ukritisk. Begynner å bli vanskelig å "rydde opp" etterpå. kjøpte ponni til datra mi sist! Krever litt mer opprydding liksom... Blir veldig mye alkohol...Lite hemninger...Blir veldig lite søvn og mye angst. Det jeg lurer på er: er dette vanlige svingninger eller er det en utvikling som fortsetter? Må jeg forbrede meg på at det kommer til å bli sånn fremover? Mer oppe på oppturene? Mer angst? 0 Siter
Gjest ghb64 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Kanskje du må øke medisineringen din? Snakk med legen din. 0 Siter
soleil Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Er ikke sikkert eventuell medisin du bruker virker bra nok på hypomani/mani. Kanskje har du ikke bipolar 2, men bipolar 1? Ta det opp med din behandler så du får rett hjelp. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Her bør det nok legges til et preparat som hjelper bedre mot oppoversvingninger som f.eks Lithionit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.