Gå til innhold

Hjelp til å få sove

Anbefalte innlegg

Gjest Sleepless in Stavanger

Er 33 år.Slitt med spiseforstyrrelser i 10-15 år.Gått i ulike former for behandling og fått mye god hjelp, men blir dessverre ikke vesentlig bedre.Tvert om.Det siste året har jeg utviklet større og større vansker med å få sove.Og spiseforstyrrelsen bare forverrer seg.Forvirret over hva som er årsak til hva.Føler at hele kroppen er i ubalanse.Jeg er desperat etter å komme i kontakt med anerkjente leger i landet med dette som sitt spesialfelt.Vet ikke hvor lenge kroppen min makter dette presset lenger.Blir mer og mer utmattet og vissen for hver dag som går, men håpet om at det finnes hjelp gjør at jeg ikke gir opp så lett.Vet du hvor jeg kan henvende meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275199-hjelp-til-%C3%A5-f%C3%A5-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ghb64

Sykhuset i Telemark har et eget opplegg for spiseforstyrelser. Det er også behandling å få på Modum for dette. Opplegger i Telemark går over 3 måneder hvor en er innlagt, men med permisjon i helgene (hvis en oppfyller kravene for det)

Jeg kan anbefale dette. Har selv hatt spiseproblemer i 30 år og fikk god hjelp der.

Jeg tenker at søvnproblemene din løse seg når maten kommer på plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...