Gjest Er det lurt? Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er ikke alkoholiker. Drikker ikke ofte. Har knapt drukket alkohol. Saken er den at jeg har noen cider 4% som jeg har lyst på. Ikke fordi jeg bare må ha det, men jeg har lyst på det når jeg ikke har brus i hus. Men er det så lurt for det å drikke da? 0 Siter
Gjest pollen-dyret Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 En flaske er vel greit. Men hva med noe kaffe eller te? 0 Siter
Gjest Er det lurt? Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 En flaske er vel greit. Men hva med noe kaffe eller te? Jeg drikker ikke kaffe, for det liker jeg ikke. Men jeg hadde så lyst på kullsyre som det er i cider. Men jeg vet ikke hvor lurt det kan være, selv om jeg ikke har noen problemer med alkohol til nå. Men man vet ikke. Men det skader sikkert ikke som du sier om jeg tar en flaske. 0 Siter
Gjest pollen-dyret Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg drikker ikke kaffe, for det liker jeg ikke. Men jeg hadde så lyst på kullsyre som det er i cider. Men jeg vet ikke hvor lurt det kan være, selv om jeg ikke har noen problemer med alkohol til nå. Men man vet ikke. Men det skader sikkert ikke som du sier om jeg tar en flaske. Du kan også gå til en bensinstasjon og kjøpe en brus. Kanskje en pølse og en liten brus, så er middagen i boks. 0 Siter
Gjest Er det lurt? Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Du kan også gå til en bensinstasjon og kjøpe en brus. Kanskje en pølse og en liten brus, så er middagen i boks. Det er lurt. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det. Sikkert pga. været. Takk for tipset. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 En cider fordi du har lyst på noe godt å drikke er ikke noe problem. Om du drikker for å bli ruset er det noe helt annet. 0 Siter
Gjest Er det lurt? Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 En cider fordi du har lyst på noe godt å drikke er ikke noe problem. Om du drikker for å bli ruset er det noe helt annet. Kommer bare til å drikke for jeg har lyst på det og ikke at jeg vil beruset. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det er vel sjelden lurt å drikke alkohol? Det er også sjelden lurt å spise sjokolade eller å ligge på sofaen i stedet for å gå en tur. Men vi gjør det likevel - fordi vi har lyst. Tror uansett ikke en liten cider eller to har særlige konsekvenser for kroppen eller psyken din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.