Gå til innhold

Alkohol og deprimert

Anbefalte innlegg

Gjest Er det lurt?
Skrevet

Jeg er ikke alkoholiker. Drikker ikke ofte. Har knapt drukket alkohol. Saken er den at jeg har noen cider 4% som jeg har lyst på. Ikke fordi jeg bare må ha det, men jeg har lyst på det når jeg ikke har brus i hus. Men er det så lurt for det å drikke da?

Gjest pollen-dyret
Skrevet

En flaske er vel greit.

Men hva med noe kaffe eller te?

Gjest Er det lurt?
Skrevet

En flaske er vel greit.

Men hva med noe kaffe eller te?

Jeg drikker ikke kaffe, for det liker jeg ikke. Men jeg hadde så lyst på kullsyre som det er i cider. Men jeg vet ikke hvor lurt det kan være, selv om jeg ikke har noen problemer med alkohol til nå. Men man vet ikke. Men det skader sikkert ikke som du sier om jeg tar en flaske.

Gjest pollen-dyret
Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe, for det liker jeg ikke. Men jeg hadde så lyst på kullsyre som det er i cider. Men jeg vet ikke hvor lurt det kan være, selv om jeg ikke har noen problemer med alkohol til nå. Men man vet ikke. Men det skader sikkert ikke som du sier om jeg tar en flaske.

Du kan også gå til en bensinstasjon og kjøpe en brus. Kanskje en pølse og en liten brus, så er middagen i boks.

Gjest Er det lurt?
Skrevet

Du kan også gå til en bensinstasjon og kjøpe en brus. Kanskje en pølse og en liten brus, så er middagen i boks.

Det er lurt. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det. Sikkert pga. været. Takk for tipset.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

En cider fordi du har lyst på noe godt å drikke er ikke noe problem. Om du drikker for å bli ruset er det noe helt annet.

Gjest Er det lurt?
Skrevet

En cider fordi du har lyst på noe godt å drikke er ikke noe problem. Om du drikker for å bli ruset er det noe helt annet.

Kommer bare til å drikke for jeg har lyst på det og ikke at jeg vil beruset.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er vel sjelden lurt å drikke alkohol?

Det er også sjelden lurt å spise sjokolade eller å ligge på sofaen i stedet for å gå en tur. Men vi gjør det likevel - fordi vi har lyst.

Tror uansett ikke en liten cider eller to har særlige konsekvenser for kroppen eller psyken din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...