Gå til innhold

Gratisvarer på KIWI ved utgått dato

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Benytter dere dere av det? Hva er det dere tar med dere da? Gjelder det alle varer??

Er det ikke litt flaut å si i kassen at du vil ha dette gratis??

Skrevet

Du skal egentlig få pengene for varer som er utgått på dato. Jeg har ikke funnet noe enda, men jeg hørte om noen unge mnn som fant flere kasser øl som var utgått på dato :) De tjente rått på det funnet!

Gjest Tacomix
Skrevet

Du skal egentlig få pengene for varer som er utgått på dato. Jeg har ikke funnet noe enda, men jeg hørte om noen unge mnn som fant flere kasser øl som var utgått på dato :) De tjente rått på det funnet!

kom på msn

Skrevet

Det er nok bare tull for øl er unntatt fra den regelen. :o)

Skrevet

Nei, greia er at det ikke er lov til å gi bort eller selge alkohol på tilbud, så de fikk ølets verdi i penger.

Skrevet

Nei, greia er at det ikke er lov til å gi bort eller selge alkohol på tilbud, så de fikk ølets verdi i penger.

*Hehe* Smart!

Skrevet

*Hehe* Smart!

Sikkert en våt drøm for alle datojegerne å finne et sånt parti:P

Skrevet

Øl er unntatt fra gratisregelen, ja. Mat som er utgått på dato får man (eller får man et fullgodt eksemplar som finnerlønn, tro?), men øl har de ikke lov til å gi bort, så da får man penger.

Det var en mann som reiste rundt og gjorde "karriere" av dette, han kjørte rundt til en mengde forskjellige Kiwi-butikker og lette etter slike varer. Han tjente spesielt mye på øl. Det er jo gjerne ikke bare én boks med øl som har gått ut på dato, det er jo gjerne et parti, og da blir det fort penger i kassa.

Skrevet

Da var det kanskje lettøl? Dette er noen år siden om det har noe å si.....

black wealch
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort.

Håper jeg aldri får så dårlig råd at jeg må snoke rundt i kiwi-butikker etter utgåtte matvarer....

Skrevet

Øl er unntatt fra gratisregelen, ja. Mat som er utgått på dato får man (eller får man et fullgodt eksemplar som finnerlønn, tro?), men øl har de ikke lov til å gi bort, så da får man penger.

Det var en mann som reiste rundt og gjorde "karriere" av dette, han kjørte rundt til en mengde forskjellige Kiwi-butikker og lette etter slike varer. Han tjente spesielt mye på øl. Det er jo gjerne ikke bare én boks med øl som har gått ut på dato, det er jo gjerne et parti, og da blir det fort penger i kassa.

De har ikke lov til å gi vekk mat som er utgått på dato heller. Jeg plukket med meg den siste yoghurtpakka en gang, og først i kassa ble det oppdaget at den var forbi dato. Jeg syntes ikke det gjorde noe, for yoghurt holder seg jo gjerne en god stund over dato, men ikke tale om at jeg fikk lov å ta den med meg. Ble nesten litt snålt å få penger for den også, jeg skulle jo bare handle, ikke "pante"...

Skrevet

De har ikke lov til å gi vekk mat som er utgått på dato heller. Jeg plukket med meg den siste yoghurtpakka en gang, og først i kassa ble det oppdaget at den var forbi dato. Jeg syntes ikke det gjorde noe, for yoghurt holder seg jo gjerne en god stund over dato, men ikke tale om at jeg fikk lov å ta den med meg. Ble nesten litt snålt å få penger for den også, jeg skulle jo bare handle, ikke "pante"...

Ja, jeg lurte litt på om det var noe med det. Men da tror jeg vanligvis man får ta med seg en pakke som ikke har gått ut på dato gratis, og den andre kasseres. Penger tilbake har jeg bare hørt om at man får på øl, men om du har fått det, så må jeg jo tro på det :)

Skrevet

Ja, jeg lurte litt på om det var noe med det. Men da tror jeg vanligvis man får ta med seg en pakke som ikke har gått ut på dato gratis, og den andre kasseres. Penger tilbake har jeg bare hørt om at man får på øl, men om du har fått det, så må jeg jo tro på det :)

Det var sikkert fordi det ikke var noen yoghurt igjen at jeg fikk penger, trur eg. Uansett fikk jeg ikke ta med meg den utgåtte varen, det var poenget mitt.

Skrevet

På den ene lokale butikken her drev de i årevis og solgte gamle brød/brødvarer til halv pris.. så folk kunne kjøpe det og bruke som fuglemat (sa de). Faktum var at eldre mennesker kjøpte dette og spiste det for å spare på kronene sine.

Skrevet

Hehe, ja det ble det etter at disse gutta hadde gjort kuppet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...