Gjest oh-la-la-la Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Kan dere gi meg tips til sommermusikk jeg kan legge inn på mp3'en?Har ingenting å si hvilke år melodien kom ut,bare den er glad og oppkvikkende.Jeg har Madonnas "la isla bonita", den er rett og slett helt herlig!Og den "grace kelly" med Mika er også super. Please:o) 0 Siter
Gjest søk i nettbutikker Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Gnarls Barley - Crazy P!nk - Stupid Girls Muse - Supermassive Black Hole Oakenfold feat. Brittany Murphy - Faster Kill Pussycat Kelly Clarkson - Walk Away Journey South - The Circle Shayne Ward - No Promises LeAnn Rimes - And It Feels Like James Blunt - Goodbye My Lover José Gonzales - Heartbeats Jem - Wish I The Flaming Lips - The Yeah Yeah Yeah Song The Futureheads - Skip To The End The Ordinary Boys - Boys Will Be Boys Hard-Fi - Better Do Better Charlotte Church - Moodswings (To Come At Me Like That) The Darkness - Is It Just Me? The Zutons - Why Won't You Give Me Your Love? Morrissey - You Have Killed Me Will Young - All Time Love Lee Ryan - When I Think Of You Nerina Pallot - Everybody's Gone To War Westlife - Amazing Beyoncé - Check On It Sean Paul - Temperature The Streets - When You Wasn't Famous Bow Wow feat. Ciara - Like You Keisha White - Don't Mistake Me Chris Brown - Yo (Excuse Me Miss) Trina feat. Kelly Rowland - Here We Go Ray J - One Wish Nina Simone V Groovefinder - Ain't Got No - I Got Life Hi-Tack - Say Say Say (Waiting 4 U) Mish Mash - Speechless Sunblock - I'll Be Ready Mylo Vs Miami Sound Machine - Doctor Pressure Joey Negro - Make A Move On Me Dario G - Carnaval De Paris Chico - It's Chico Time Lordi - Hard Rock Hallelujah Daz Sampson - Teenage Life Nizlopi - JCB Song Natasha Bedingfield - Unwritten Kubb - Grow Liz McClarnon - Woman In Love Baddiel, Skinner, Lightning Seeds - Three Lions '98 0 Siter
Gjest Angel in trust Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg hørte akkurat en skikkelig sommerslager ala "La isla bonit" det var med en gutt som heter Danny, og med sangen "Tokyo" den var skikkelig sommerfin! :-) Hørte den på NRK mp3 0 Siter
Gjest Oh-la-la-la Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg hørte akkurat en skikkelig sommerslager ala "La isla bonit" det var med en gutt som heter Danny, og med sangen "Tokyo" den var skikkelig sommerfin! :-) Hørte den på NRK mp3 Oj ! Den mååååå jeg ha ) Takker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.