Gjest myemankanlurepåja Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Har hørt det, men har vanskelig for å tro det, at man kan bli gravid bare ved å rote med noen. hvor ofte skjer det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Tja... Man må nå på ett eller annet vis få sædceller inn i skjeden da. Om fyren har svært, svært livskraftige svømmere så er det kanskje en mikroskopisk sjanse for at det kan gå an dersom han får fersk sæd på fingrene og deretter fingrer henne ganske så grundig og dypt, men jeg vi si at sjansen er så og si ikke tilstedeværende... 0 Siter
Gjest ja det kan man Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har også lest at man kan bli gravid ved analsex, fordi sæden da kan renne ut og komme til skjeden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har også lest at man kan bli gravid ved analsex, fordi sæden da kan renne ut og komme til skjeden. Veeeel... Da skal man være veldig gymnastisk av seg! 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Det er faktisk en dom på det der en fyr ble dømt som far etter å ha runket seg selv og deretter fingret på dama. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.