Gå til innhold

Fortvilet over vekta

Anbefalte innlegg

Lille Lisen

Jeg gifter meg i august, og det begynner og nærme seg. Gleder meg veldig til denne dagen, men det er et skår i gleden. I mange år har jeg slitt med spiseforstyrrelser. For det meste har jeg holdt meg slank, og jeg mener selv dette kler meg best. Desverre har jeg slitt med overspising/tvangsspising de siste årene. Har begynt å få mer kontroll over dette, men er forsatt endel overvektig, er 84 kg ca, og 1.74 høy. Jeg prøver å gå ned, men sliter med å få det til. Tror dere det er mange som vil se ned på meg denne dagen pga dette? Ettersom jeg ikke er slank lenger? Eller tror dere noen vil synes jeg er fin, nettopp fordi jeg er meg, enten jeg er tynn eller tykk? Kan jeg se vakker ut som brud selv om jeg er kraftig? Er redd for hva folk vil tenke om meg.Redd for å se bilder av meg selv fra dagen og gråte fordi jeg er tykk oh har dobbelthake.åper noen vil svare meg, er litt fortvilet og lei meg her..

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275276-fortvilet-over-vekta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke oppsiktsvekkende stor, og jeg tror du kan bli en flott brud :-)

Det er mye annet enn bare vekten som påvirker hvordan andre mennesker oppfatter deg. Dersom du har lyst til å fremstå best mulig, så prøv å være flink med trening fremover. Trening vil gi deg energi og gjøre at du beveger deg på en mer selvsikker måte.

Ditt eget syn på deg selv påvirker hvordan andre oppfatter deg. Hvis du klarer å se på deg selv som ok, så vil også andre oppfatte deg mer positivt.

Ha en fin tid fremover og gled deg til bryllupet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275276-fortvilet-over-vekta/#findComment-2224818
Del på andre sider

Melba1365380968

Vet du, jeg er sikker på at du kommer til å stråle som brud "selv om" du veier 84 kg. Når du tar på deg brudekjolen, pynter håret, tar på fine smykker og sminker deg fint så kommer du til å føle deg som en prinsesse! Og når du i fremtiden ser på bildene fra bryllupet kan du prøve å huske hvor fin bryllupsdagen var med gjester og masse positiv oppmerksomhet, og da vil ikke en eventuell dobbelhake bety like mye.

Nei, bare vær rak i ryggen og prøv å nyt den store dagen til fulle!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275276-fortvilet-over-vekta/#findComment-2224824
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...