Gjest Treningsjenta Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Er jente, 18 år. Har ikke testa max pulsen min, men den ligger vel på 210-200 (gj.s for de på min alder) På langturer, skal jeg ha 160-165 i puls da? Jeg har nå i 1/2 år hatt 165 på langturer (alt fra 1-2 timer) hver eneste dag. Men jeg føler at jeg ikke har så mye oversudd lenger. Orker igrunn ikke trene, men jeg tvinger meg selv. Halvåret før brukte jeg å ha 150-155 i puls på langturer. Da var jeg mer "i form" og hadde lyst og energi til å trene. Nå føler jeg meg trøtt og uopplagt hele dagen. Kan det vere at jeg trener med feil puls på langturer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheraa Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Høres ut for meg som du er overtrent?! Har egentlig ikke så mye peiling, men er det ikke dumt å løpe langtur med forholdsvis høy intensitet _hver_ dag? Jeg prøver å variere med intervall en dag, rolig jogg / rask gange et par dager og SOFA minst en dag i uka... Hvis du skikkelig har mistet inspirasjonen, bør du kanskje ta en litt lengre pause, før du setter i gang - med litt mer variert trening. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, du ligger altfor høyt. Langturer burde ikke gi deg puls på over 140. I alle fall ikke hvis du ikke har et vanvittig godt treningsgrunnlag og trener sjelden. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.