Gå til innhold

Glemte å sende søknaden

Anbefalte innlegg

Gjest kjdaskøjnfasdf
Skrevet

Er det for sent å sende søknad til høgskolene nå ????????Gikk ikke fristen ut på fredag ??????

fei1365380229
Skrevet

Fristen gikk ut 15. april. Det er for sent å komme med i hovedopptaket, men følg med for det kommer til å være mye ledige plasser etterhvert.

Ta en telefon til studiet du ville søke samme hva for å forhøre deg.

Gjest Teatrika
Skrevet

Ja, det er altfor sent. Fristen var 15. april.

Skrevet

Fristen gikk ut 15. april ja, så nå må du vente på restetorget. Det åpner samtidig med at søkerne får svar på søknadene sine. Da er det første kvinne til mølla.

Gjest Teatrika
Skrevet

Ja, det er altfor sent. Fristen var 15. april.

Hvorfor i all verden bruker du mitt nick???

Gjest Teatrika
Skrevet

Hvorfor i all verden bruker du mitt nick???

Du som bruker mitt.

Gjest ex-Teatrika - noen stjal nicket mitt...
Skrevet

Du som bruker mitt.

Å fy søren, der har du faktisk klart å reservere det også, blir mail til webbis nå for jeg lurer på hvordan en person kan klare å reservere et nick som allerede er registrert...

Jaja, fint at Teatrika aldri har vært en hyggelig person da, så det er ikke sikkert h*n er så godt likt her inne;-) Kos deg med navnet mitt du, så skal jeg finne meg ett nytt et jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...