fei1365380229 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Denne her syns jeg er så utrolig fin. Husker så godt hvordan jeg i årevis når jeg var yngre, har syns jeg har vært litt for tykk, litt for stygg, litt for alt mulig. Når jeg ser tilbake på bilder når jeg var 15 år, 20 år eller 25 år, så var jeg absolutt helt okey . Vi jenter må leve og være fornøyde med oss selv NÅ, samme om vi har noen kilo for mye, eller for lite, eller hva annet vi måtte innbille oss at vi har som ikke er pent. Beautiful Woman: * 3 år: Hun ser på seg selv og ser en dronning * 8 år: Hun ser på seg selv og ser Askepott eller Snehvit * 15 år: Hun ser på seg selv og ser Askepott eller Snehvit, men hvis hun har PMS, ser hun en tykk, blubbete, stygg jeg-kan-ikke-gå-på-skolen-tenåring * 20 år: Hun ser på seg selv og ser en for tykk eller for tynn kropp, hun er for kort eller for høy, hun har for stritt eller krøllete hår, men hun bestemmer seg for å gå ut allikevel * 30 år: Hun ser på seg selv og ser en for tykk eller tynn kropp, hun er for kort eller for høy, hun har for stritt eller for krøllete hår, men bestemmer seg for at hun ikke har tid til å gjøre noe med det, så hun går ut allikevel * 40 år: Hun ser på seg selv og ser en for tykk eller for tynn kropp, hun er for kort eller for høy, hun har for stritt eller for krøllete hår, men sier til seg selv at tross alt er jeg nydusjet og ren, og hun går ut likevel * 50 år: Hun ser på seg selv og sier: “Jeg er”. Og gjør det hun vil. * 60 år: Hun ser på seg selv og tenker på alle de menneskene som ikke kan se seg i speilet lenger. Hun går ut og begeistrer verden. * 70 år: Hun ser på seg selv og ser visdom, latter og muligheter, og går ut for å nyte livet. * 80 år: Hun bryr seg ikke lenger om hvordan hun ser ut. Hun tar på en lilla hatt og går ut for å glede seg over livet og ha det gøy. 0 Siter
Gjest Angel in trust Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Så sant, så sant!!! Denne er nydelig og en virkelig tankevekker! Burde vært hengt opp på alle offentlig wc´er og andre steder hvor damer befinner seg og har tid til å lese! ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Denne er nydelig og en virkelig tankevekker! Burde vært hengt opp på alle offentlig wc´er og andre steder hvor damer befinner seg og har tid til å lese! ;-) Jepp! 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 hehe, artig. Vi er nå rare vi damer Håper forresten ikke hatten er lilla når den tid kommer!!!!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 hehe, artig. Vi er nå rare vi damer Håper forresten ikke hatten er lilla når den tid kommer!!!!! Rosa må den være 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Rosa må den være hihi og gjerne ei rosa pyntenål på skjerfet i halsen vettu 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.