Gjest Facern Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Kan noen være så snille å lære meg hvordan jeg kan sende et bilde jeg har liggende på pc´n min, til en facebook-venn av meg? Jeg har facebook-profil og det har den personen jeg skal sende bilde til også.. skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Er litt eller rettere sagt veldig grønn når det gjelder datakunnskaper.. så må helst ha det med teskje! ;-) 0 Siter
pærebrus Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Tror ikke du kan sende bilde til noen på Facebook. Du kan legge bilder inn på din egen profil som andre kan se bare. Så kan du "tagge" folk som er på bildene slik at de vises på deres profil også. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Om vennen din også er på facebook kan han gå inn å kopiere bildet selv. Det er fullt mulig å kopiere bilder du har tilgang til på facebook. (Mao: vær forsiktig med hva du legger ut og hvem som har tilgang til bildene dine.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.