Lotte :o) Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Min lille jente på straks 22 mnd satt i badekaret, og jeg oppholdt meg 4 m unna, i gangen ved døra til badet. Der satt jeg og bretta klær. Ungen jabber _hele_ tida, heller vann og leker. Fryd! Guttungen på 4½ kommer, og lurer på hva lillesøster driver med. "Hun badet og snakker", sier jeg, "hører forresten at hun sier "æsj" innimellom..." Gutten går forbi meg, og inn på badet. "Hyl, mamma, det er ikke rart at hun sier "æsj", hun har jo bæsja i badekaret..!" Men lillejenta visste råd; hun hadde tatt opp "kabelen" - som by the way _ikke_ var aldeles fast av seg.. Blandet med badevann hadde hun pælma dritten bortetter gulvet..! *gisp* Guttungen som strena in på badet hadde ikke sett dette, og labbet rett oppi griseriet.... Ah - for en opplevelse *sukk* 0 Siter
sant å si Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg bæsja i badekaret da jeg var ca. to - og badet sammen med søsteren min som var ni. Det er muligens mitt tidligste barndomsminne, sannsynligvis på grunn av reaksjonen hennes :-) Jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd før hun hyyyylte og reiste seg så fort at flodbølgen slikket oppover baderomsveggen, hehehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.