Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille jente på straks 22 mnd satt i badekaret, og jeg oppholdt meg 4 m unna, i gangen ved døra til badet. Der satt jeg og bretta klær. Ungen jabber _hele_ tida, heller vann og leker. Fryd!

Guttungen på 4½ kommer, og lurer på hva lillesøster driver med. "Hun badet og snakker", sier jeg, "hører forresten at hun sier "æsj" innimellom..."

Gutten går forbi meg, og inn på badet. "Hyl, mamma, det er ikke rart at hun sier "æsj", hun har jo bæsja i badekaret..!" Men lillejenta visste råd; hun hadde tatt opp "kabelen" - som by the way _ikke_ var aldeles fast av seg.. Blandet med badevann hadde hun pælma dritten bortetter gulvet..! *gisp*

Guttungen som strena in på badet hadde ikke sett dette, og labbet rett oppi griseriet....

Ah - for en opplevelse *sukk*

Skrevet

*Ler så jeg rister* Artig med unger! ;o)

jubalong70
Skrevet

He, he, he - er det ikke koselig med barn :)

sant å si
Skrevet

Jeg bæsja i badekaret da jeg var ca. to - og badet sammen med søsteren min som var ni.

Det er muligens mitt tidligste barndomsminne, sannsynligvis på grunn av reaksjonen hennes :-)

Jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd før hun hyyyylte og reiste seg så fort at flodbølgen slikket oppover baderomsveggen, hehehe.

Skrevet

Ha ha!!! Det er en glede med barn! ;-)

hare1365380455
Skrevet

Glad det ikke var her....

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...