Gå til innhold

Advarsel - nivktyveri...

Gjest ex-Teatrika - noen stjal nicket mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt utsatt for nicktyveri - mitt _reserverte_ nick, Teatrika, som jeg har brukt i flere år (om enn ikke ofte i det siste), har nå en annen person tatt. Må vel ha vært en liten kikk i tidligere innlegg vil jeg tro, siden Teatrika ikke nødvendigvis er det første om detter ned i hodet på en person...

Men men - Husk at Teatrika som skriver heretter ikke er meg, men jeg regner med at denne personen eventuelt kommer med en del surmagede innlegg siden h*n må gjemme seg bak noen andres navn.

Ikke noe big deal for meg, men jeg synes det er på grensen frekt å se gjennom andre innlegg for å finne seg et navn...

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

".....kommer med en del surmagede innlegg..."

Altså ikke noe forskjell fra da du brukte det nicket.

Skrevet

".....kommer med en del surmagede innlegg..."

Altså ikke noe forskjell fra da du brukte det nicket.

Hehe, nei - så det kan nok hende at vedkommende ikke blir helt fornøyd med dette;-) Hihi...

Skrevet

Det går vel ikke an å stjele nick noen har reservert. Om så er tilfelle, bør webmaster kontaktes. Ved søk på Teatrika, får jeg frem både Treatika og teatrika, og det er vel to forskjellige.

Skrevet

Det går vel ikke an å stjele nick noen har reservert. Om så er tilfelle, bør webmaster kontaktes. Ved søk på Teatrika, får jeg frem både Treatika og teatrika, og det er vel to forskjellige.

H*n brukte Teatrika, som er det samme som jeg har brukt i mange år, og som sagt så er ikke det noe navn man bare tar ut fra luften, så den er rimelig frekk. Men jeg bare bytter jeg, ikke noe problem...Siden Teatrika aldri har vært spesiell snill eller populær her inne, så kan h*n slite med da...moahahahaa!

Gjest Teatrika2
Skrevet

Slutt å tull! Et registrert nick kan ikke stjeles. Hvis det er et nick du har brukt uten å registrere det, har du deg selv å takke.. Hvem som helst kan selvsagt ta det i bruk. Ingen grunn til å sutre eller anklage noen av den grunn.

Skrevet

Slutt å tull! Et registrert nick kan ikke stjeles. Hvis det er et nick du har brukt uten å registrere det, har du deg selv å takke.. Hvem som helst kan selvsagt ta det i bruk. Ingen grunn til å sutre eller anklage noen av den grunn.

Jada, bare forsyn deg du, jeg synes bare det er så trist at folk har så liten fantasi at de ikke klarer å finne på egne nick....

Gjest teatrika2
Skrevet

Jada, bare forsyn deg du, jeg synes bare det er så trist at folk har så liten fantasi at de ikke klarer å finne på egne nick....

Nå var det ikke jeg som tok i bruk det ledige nikket,da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...