Gå til innhold

Hvem kontaker jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av utsikta
Skrevet

Rett utenfor gården jeg bor i, har noen plassert en svær, gammel, stygg buss (på en liten parkeringsplass). Den har stått her i nesten tre måneder, uten skilt. I går så jeg at det kom noen som låste seg inn i den, hentet noe og dro. Så noen eier den tydeligvis.

Bussen er stygg og skjemmende. Jeg tok reg.nr. på bilen eierne (?) av bussen kjørte. Hvem kontakter jeg for å få bussen fjerna? Bor i Oslo.

illuminatum
Skrevet

Ville nok først kontakte eier av plassen.

Gjest Lei av utsikta
Skrevet

Ville nok først kontakte eier av plassen.

Tror ikke noen eier den. Må være kommunen i tilfelle.

Skrevet

Ring vegvesenet. En trafikkstasjon gir deg navn og adresse på den som har registrert bilen. Du kan kontakte vedkommende og spørre om de kan være så snille å fjerne bussen da den er i veien. Hvis du tror det er lyssky virksomhet som foregår, så gjør som Lillemus foreslår: Ring politiet.

Skrevet

Så lenge den ikke står ulovlig parkert, så er det ikke noe å gjøre, annet enn å vente på at den står i veien for vårrengjøringen som burde være i gang nå? Da blir den tauet.

Skrevet

Noen må ha kontaktet politiet da min bil stod noe uheldig parkert på/ved lekeplass, for jeg fikk telefon fra dem, ikke etter 3 måneder, men etter en dag!

Bilen ville ikke gå, og en kjenning ville absolutt forsøke å kjøre den ned til lekeplass, for han trodde den startet da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...