Gå til innhold

rikshospitales slankekur

cannie

Anbefalte innlegg

hei er en jente på 24 år 170 å 85 kg.vil gjerne prøve denne kuren.har et bra forhol til mat,å vet jeg vil klare dette.å legge om kosten senere til litt mere ornlig! men kan noen fortelle meg hva den går ut på, kordan mat...kan dere være så snill å legge ut planen her.tusen takk dem som orker.har slette nokk med di kg nå i 2 år...

tusenm takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri prøvd "rikshospitalets slankekur" (som ikke kommer fra det norske rikshospitalet!), og heller ikke andre ensidige slankekurer som lover stort vekttap på kort tid.

Derimot HAR jeg nå gått på Libra-kurs i noen måneder, og går sakte men sikkert nedover. Jeg har mye mer enn 10-15 kg å ta av totalt, men tar tiden til hjelp. Siden februar har jeg gått ned ca 10 kg vha. Libra's opplegg (som jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt til punkt og prikke til enhver tid...).

Libra's opplegg går (blant annet) ut på å spise lite og ofte (4-5 måltider daglig, med 3-4 timers mellomrom). Sunn og mager mat, men aldri sulten! Det er også viktig å drikke nok vann, minst 1,5-2 liter daglig.

Se http://www.libra-helse.no for mer info og finn nærmeste kurssted. Vil du gjøre noe med dine overflødige kilo, gjør det på den måten som varer, med å legge om til sunnere kosthold! :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt her:

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=595665

Innlegg med oppskrift på denne kuren vil bli slettet, da den kan være helsefarlig på en måte som vi ikke ønsker formidlet via vår tjeneste.

jeg er ovo-lacto-vegetarianer, og lurte på om det fantes en ukeplan-diett for sånne som meg? da hadde jeg visst jeg fikk i meg alt jeg trenger,noe jeg er dårlig til å passe på. jeg ønsker en sunn måte å gå ned i vekt.

(med ukeplan menes plan over frokost, lunsj, middag... gjennom hele uken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ovo-lacto-vegetarianer, og lurte på om det fantes en ukeplan-diett for sånne som meg? da hadde jeg visst jeg fikk i meg alt jeg trenger,noe jeg er dårlig til å passe på. jeg ønsker en sunn måte å gå ned i vekt.

(med ukeplan menes plan over frokost, lunsj, middag... gjennom hele uken)

Hvorfor legger du inn et spørsmål om det her (under RHs slankekur)? Lag en egen tråd, så har du i det minste sjanse til å få et ordentlig svar på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok for 2 måneder siden "Rikshospitalets slankekur". Jeg tok 13-dagers versjonen, og vet derfor ikke om den oppstykkede varianten fungerer. Jeg ble anbefalt den av 2 kolleger på jobben som begge hadde gått ned 10-15 kg. Etter kurens slutt hadde den ene begynt å spise sunnere, mens den andre spiste mer enn noen gang. "Fråtseren" gikk dermed opp til sin gamle vekt etter et halvt år. "Den sunne" derimot, gikk ned 5 kilo til etter at kuren var ferdig. Der er han i dag også. Poenget er altså at denne kuren fungerer, jeg gikk selv ned 8,5 kg under kuren. Man må være veldig forsiktig når man er ferdig, og ikke spise alt det man har lengtet etter. Jeg har fått et annet syn på mat etter kuren, og spiser nå mye mindre en før, uten at jeg føler meg sulten. Det gjelder altså å legge om til et sunnere kosthold etter at kuren er over. Når jeg begynte å spise igjen gikk jeg raskt opp en halv kilo. Men per dags dato har jeg gått ned 1,3 kg etter kurens slutt. Mitt samlede vekttap etter 2 måneder er dermed 9,8 kg! Jeg anbefaler folk å ta denne kuren, selv om den muligens er skadelig. Jeg har selv ikke merket noe til dette, selv om visse av dagene under kuren var et sant helvete. Folk kan skrive hva de vil, men jeg er et levende bevis på at denne kuren faktisk fungerer.

Mvh Sophus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...