Gjest helt latterlig Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 http://www.abcnyheter.no/node/45849 Synes det er helt latterlig at han dømmes til fengsel, hva synes dere? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes det var latterlig dumt gjort av han jeg. Men selvfølgelig så høres det drøyt ut å må i fengsel for kakekasting. Fikk han ikke et valg mellom bot og fengsel i første omgang? Er det ikke slik det foregår? Så har han anket og får derfor kun fengsel som straff? Jeg vet ikke helt hvordan de ellers skulle taklet dette, hva mener du?? 0 Siter
Gjest USP Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Ja, absolutt nyttig. Det er ingen morsom spøk han har utført i disse terrortider. 0 Siter
Gjest helt latterlig Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes det var latterlig dumt gjort av han jeg. Men selvfølgelig så høres det drøyt ut å må i fengsel for kakekasting. Fikk han ikke et valg mellom bot og fengsel i første omgang? Er det ikke slik det foregår? Så har han anket og får derfor kun fengsel som straff? Jeg vet ikke helt hvordan de ellers skulle taklet dette, hva mener du?? Klart det var dumt gjort av han. Men tenker litt på andre handlinger som er mye værre, som har lavere eller ingen straff og snakke om. Og i den sammenheng synes jeg det er latterlig at han skal dømmes til fengsel. 0 Siter
Gjest helt latterlig Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Ja, absolutt nyttig. Det er ingen morsom spøk han har utført i disse terrortider. Klart det var dumt gjort av han. Men ser jo andre saker i media som er mye værre og har mye lavere straff. Det synes jeg er latterlig. Men skjønner jo såklart at man har forskjellige meninger om det. 0 Siter
fresja Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes det er latterlig å bruke tid og ressurser på en sånn sak. Mang en vinningsforbrytelse blir henlagt, selv om gjerningsmannen er kjent. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Synes du det skal være fritt frem for alle og enhver å kaste kake eller andre "harmløse" ting på den man måtte mene fortjener det? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Klart det var dumt gjort av han. Men tenker litt på andre handlinger som er mye værre, som har lavere eller ingen straff og snakke om. Og i den sammenheng synes jeg det er latterlig at han skal dømmes til fengsel. Enig, fengselet blir brukt ganske så feil synes jeg. Man ser vel egentlig _nesten_ på stortingsfolk som kongelige? Så da må de slå hardt ned på slike handlinger tenker jeg. 0 Siter
Gjest hflsdlvgds Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Han kunne fått samfunnsstraff. Gjerne litt ydmykende eller noe som han virkelig hadde lært av og hvor han kunne gjort noe fornuftig for samfunnet. Kanskje jobbe på dagsen sammen med rusmisbrukere.. 0 Siter
Gjest helt latterlig Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Han kunne fått samfunnsstraff. Gjerne litt ydmykende eller noe som han virkelig hadde lært av og hvor han kunne gjort noe fornuftig for samfunnet. Kanskje jobbe på dagsen sammen med rusmisbrukere.. Ja, syntes det hadde vært en bedre måte å 'sone' en slik sak på. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Samfunnstjeneste eller bot hadde vært mer passende. Dette er sløsing av ressurser når det er så mange som står i soningskø. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.