Gjest urolig og bekymret venn Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Har prøvd å ringe mental helse og kirkens sos,men fikk ikke svar på det jeg lurer på...og de kunne ikke gripe inn når det ikke gjelder meg selv. Her er saken:har en venn som går fast på zopiclone,vallergan samt drikker en del alkohol.Nå før sommeren har h*n fått 100 zopiclon(7 eller 7,5??),og har snakket om å ta det på en gang sammen med et par flasker vodka.Har prøvd lignende før,men vet ikke hva som skjedde da,bare at h*n måtte på sykehus(først akutten,deretter psyk avd).Mitt spørsmål er;er dette farlig,eller er det andre grunner til at det blir tatt denne typen doser?Trodde de hadde peiling på krisetlf,men fikk beskjed om h*n må ta kontakt selv.Selv sier h*n bare at det ikke et farlig,bare et par dagers "time-out".Vet ikke hva jeg skal tro?? Til slutt,vet dere andre tlf nr jeg som utenforstående kan ringe og få mer konkret hjelp? Takk for evt svar 0 Siter
vanilje Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Ring til Giftinformasjonen 22 59 13 00 (døgnåpent) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Sånt snakk er manipulering. La han ordne opp og ta ansvar selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.