Gå til innhold

Ikke alltid så greit å komme ut fra parkeringspl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var verre enn meg jo! Hadde ventet å se en trang parkeringsplass, men der var jo masser av plass!

Skrevet

Hærligland!! Jeg måtte kutte filmen før den var ferdig, sånt blir grusomt å se på :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøssenamn, den sjåføren der burde fått refusjon fra kjørelærer. Under forutsetning av at vedkommende noen sinne har tatt en eneste kjøretime selvsagt. *flirer*

Skrevet

Ikke mulig?! Hvorfor i all verden la hun ikke bare over til venstre da hun rygget for så bare å kjøre ut? Kjørelæreren hennes burde skamme seg...

Mista nikket
Skrevet

Ser for meg at hun blåser veldig rødt og har mobilen i bruk. Ærre muli.

Skrevet

Jeg satt å så på feil bil jeg, for jeg kunne ikke tenke meg at den bilen som sto på så stor plass, skulle ha noen problemer med å komme seg ut:-) Oh My God!!!

Skrevet

Hun var verre enn meg jo! Hadde ventet å se en trang parkeringsplass, men der var jo masser av plass!

Skulle til å si det samme...

jubalong70
Skrevet

HÆÆÆ!!!! Går det virkelig an?????? Å herre min hatt! Ikke rart det er mange vitser om kvinnelige sjåfører...

Gjest tafd
Skrevet

Tror hun bør melde seg inn i AA snarest...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...