Gjest hjeeeelp meg pliz Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hvordan får man fram alle vennene man har på lista, slik at de vises. På min vises bare de som har Norway som network, ikke resten, umiddelbart. Ser så stusselig ut *lol* 0 Siter
Gjest hfuiwehg Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Gå inn på lista og velg Show all friends i rullefeltet. 0 Siter
Gjest hjelp meg pliz Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Gå inn på lista og velg Show all friends i rullefeltet. jammen, neste gang jeg er på er de jo borte og bare de på Norway vises...akkurat som før... 0 Siter
Gjest hfgudhyg Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 jammen, neste gang jeg er på er de jo borte og bare de på Norway vises...akkurat som før... Meld deg ut av Norway nettverket? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 jammen, neste gang jeg er på er de jo borte og bare de på Norway vises...akkurat som før... De er ikke borte. Det er jo bare å velge dem igjen. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hvorfor er det stusselig? Det står jo "Friends in Other Networks" rett under. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hvis poenget er at andre som går inn på siden din med en gang skal kunne se hvor mange venner du har (regner med det er noe sånt? ), så tror jeg eneste mulighet er å ikke være medlem av noe network. Da kommer hele antallet opp på hovedsiden din. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Sånn er det jo for alle. Men det er ikke alle som bruker Facebook som et slags VM i antall venner. ;oP 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.