Gå til innhold

ang. venneliste på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest hjeeeelp meg pliz
Skrevet

Hvordan får man fram alle vennene man har på lista, slik at de vises.

På min vises bare de som har Norway som network, ikke resten, umiddelbart.

Ser så stusselig ut *lol*

Gjest hfuiwehg
Skrevet

Gå inn på lista og velg Show all friends i rullefeltet.

Gjest hjelp meg pliz
Skrevet

Gå inn på lista og velg Show all friends i rullefeltet.

jammen, neste gang jeg er på er de jo borte og bare de på Norway vises...akkurat som før...

Gjest hfgudhyg
Skrevet

jammen, neste gang jeg er på er de jo borte og bare de på Norway vises...akkurat som før...

Meld deg ut av Norway nettverket?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

De er ikke borte. Det er jo bare å velge dem igjen.

Gjest liede
Skrevet

Hvorfor er det stusselig?

Det står jo "Friends in Other Networks" rett under.

filiokus81
Skrevet

Hvis poenget er at andre som går inn på siden din med en gang skal kunne se hvor mange venner du har (regner med det er noe sånt? :o), så tror jeg eneste mulighet er å ikke være medlem av noe network. Da kommer hele antallet opp på hovedsiden din.

Mrs. Wallace
Skrevet

Sånn er det jo for alle. Men det er ikke alle som bruker Facebook som et slags VM i antall venner. ;oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...