vanilje Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Denne uka har jeg gått ned 400g, fint å gå ned, men synes det går altfor sakte...er litt vel utålmodig. Hvordan har det gått med dere andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er fortiden på kurs i USA og har ikke fått veiet meg enda. Prøver så godt jeg kan å passe på hva jeg spiser. Har vært her i 4 dager nå og klarer å være flink. Er mer spendt på hvordan vekten er når jeg kommet tilbake til Norge om 3,5 uke. Har tatt med meg målebåndete slik at jeg har litt kontroll. Skal prøver å komme meg ned i trimrommet her på hotellet, men det er ikke lett etter 8 timer på kurs. Da frister poolen mer. Slenger meg ned på solsengen og nyter de siste timene med sol. Utrolig herlig med ca 30 varmegrader i skyggen , sval vind og litt skyer som skygger i ny og ne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.