Gjest xyzz Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 ..ikke vært på det på leenge.... hundre år, minst! Fikk txt mld om å møtes det stedet i byen hvor vi skal ut og spise i morgen. Nå har det seg sånn at jeg har angst for å tusle rundt i byen (Oslo), og lurer på hva jeg skal si...Alså angst - som sykdom - og ikke bare vanlig ubehag.. Så var det dette med det foreslåtte stedet da.. det er _ikke_ meg, for å si det sånn... Sier man noe da, eller bare møter man opp - og tar det derfra? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Har du ingen som kan følge deg dit du skal? Evt kan du jo høre om han kan møte deg på nærmeste t-bane/busstopp. Jeg syns ikke du skal si noe om stedet dere skal til. Siden han har valgt det stedet er det sansynligvis et sted han liker. Det er jo han du skal bli kjent med. :-) Om det blir for ille kan du kanskje foreslå å gå et annet sted etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.