Mary Poppins Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har en mamma som gjerne vil ned i vekt. Hun har aldri trent noe særlig, men vurderer å gå til anskaffelse av en treningsmaskin. Hun har blitt tipset av en venninne om å kjøpe en vibrasjonsplate. Jeg har ingen erfaring med dette apparatet, men kan det være noe for en veldig utrent dame som trenger noe som ikke er alt for krevende? 0 Siter
frosken Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Helt på siden av det du spør om; men har moren din prøvd å bruke skritteller? Jeg tror det å gå over 10000 skritt om dagen kanskje er noe av den mest realitiske opplegget en person som har vært trent lite kan få gjennomført. I tillegg har det vist seg effektivt i forhold til vektreduksjonsopplegg. Hvis hun allerede går mye, så kan hun evt. øke målsetningen slik at hun prøver å komme seg opp i 20000 om dagen. 0 Siter
avidi Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ville ikke anbefalt å gå til innkjøp av en vibrasjonstrener uten å ha kjennskap til den på forhånd. Det finnes mange useriøse aktører i dette markedet, de platene som f.eks selge på XXL eller andre er ikke så mye tess. Jeg har selv trent vibrajonstrening med god effekt hos en seriøs instruktør. Det er en kjempefin måte å trene på men man trenger kyndig veiledning de første gangene slik at man gjør øvelsene riktig. Sjekk ut denne siden, her står det hvor man kan trene. http://www.vibe-easytrain.no/vibrasjonstrening-naer-deg.htm 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Helt på siden av det du spør om; men har moren din prøvd å bruke skritteller? Jeg tror det å gå over 10000 skritt om dagen kanskje er noe av den mest realitiske opplegget en person som har vært trent lite kan få gjennomført. I tillegg har det vist seg effektivt i forhold til vektreduksjonsopplegg. Hvis hun allerede går mye, så kan hun evt. øke målsetningen slik at hun prøver å komme seg opp i 20000 om dagen. Hun går faktisk bortimot 10000 skritt om dagen (hun har skritteller). Hun kunne såklart prøvd å øke det til 20000 men jeg vet at når hun kommer hjem kl 18 på kvelden, og skal lage middag til søskene mine og pappa, så er hun veldig lite motivert til å gå ut igjen og begynne å gå 10000 skritt. Så, kjenner jeg henne rett, blir ikke det noe av. Derfor tror jeg det er bedre at hun får seg en treningsmaskin hjemme som hun kan bruke når hun f.eks ser på TV på kvelden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Jeg ville ikke anbefalt å gå til innkjøp av en vibrasjonstrener uten å ha kjennskap til den på forhånd. Det finnes mange useriøse aktører i dette markedet, de platene som f.eks selge på XXL eller andre er ikke så mye tess. Jeg har selv trent vibrajonstrening med god effekt hos en seriøs instruktør. Det er en kjempefin måte å trene på men man trenger kyndig veiledning de første gangene slik at man gjør øvelsene riktig. Sjekk ut denne siden, her står det hvor man kan trene. http://www.vibe-easytrain.no/vibrasjonstrening-naer-deg.htm Takk for linken.. Dersom de skal ha en virbrasjonsplate så blir det nok mest aktuelt å kjøpe en. Er det noe spesielt man bør være oppmerksom på ved kjøp av en sånn apparat? Jeg har bl.a sett på denne: http://www.treningspartner.no/product/6259/6259/418916/_Nordic__Vibrasjonsplate.html Har du forresten gått ned noe i vekt ved bruke av en vibrasjonsplate? 0 Siter
frosken Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hun går faktisk bortimot 10000 skritt om dagen (hun har skritteller). Hun kunne såklart prøvd å øke det til 20000 men jeg vet at når hun kommer hjem kl 18 på kvelden, og skal lage middag til søskene mine og pappa, så er hun veldig lite motivert til å gå ut igjen og begynne å gå 10000 skritt. Så, kjenner jeg henne rett, blir ikke det noe av. Derfor tror jeg det er bedre at hun får seg en treningsmaskin hjemme som hun kan bruke når hun f.eks ser på TV på kvelden. Da er det sikkert en god ide:-) 0 Siter
avidi Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Takk for linken.. Dersom de skal ha en virbrasjonsplate så blir det nok mest aktuelt å kjøpe en. Er det noe spesielt man bør være oppmerksom på ved kjøp av en sånn apparat? Jeg har bl.a sett på denne: http://www.treningspartner.no/product/6259/6259/418916/_Nordic__Vibrasjonsplate.html Har du forresten gått ned noe i vekt ved bruke av en vibrasjonsplate? Hei igjen. Jeg så ikke spørsmålet ditt før nå. Jeg vet ikke så mye om hva man skal legge vekt på ved kjøp av en slik plate men du ta en titt på den lenken jeg sendte deg. Hvis du går til forsiden og klikker deg inn på forhandlere finner du kontakt info og seriøse folk som vet hva de snakker om og som selv har erfaring med vibrasjonstrening. Bor du i Osloområdet vil jeg anbefale nummer to på listen for Oslo og Akershus. Lykke til. Jeg gikk ikke så mye ned i vekt da jeg trente men jeg ble i mye bedre form og ble sterkere i hele kroppen. Nå har jeg vært syk i lang periode og ikke fått trent men så snart jeg er frisk nok starter jeg opp igjen, det er gøy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.