Gå til innhold

Problemene med utlendingene som voldtar

Anbefalte innlegg

Gjest wiwwiana
Skrevet

er at de tror du både vil ha sex med dem og gifte deg med dem, bare du svarer hei når de snakker til deg og er med i en samtale.

Jeg kunne blitt voldtatt da jeg var 16 år, fordi jeg satt på togstasjonen og ventet på bussen min som jeg ikke hadde rukket, så var lenge til den gikk. Så kom en afrikaner fra Ghana og satte seg ved benken og begynte prate, viste meg hvordan sedlene i Ghana så ut. Siden jeg var kjempeopptatt av å ikke være "rasist" så var jeg nøye med å ikke avvise han. Han spurte om vi skulle gå en tur og fordi jeg ikke ville være rasist ble jeg med. Pluss jeg tenkte vi bare skulle spasere litt.

Mens vi gikk unna togstasjonen fikk jeg en uggen følelse og tenkte "herregud vi går vekk fra folk, er ingen der, jeg kan jo bli voldtatt og drept uten at noen kan hjelpe", så jeg ville gå tilbake igjen. Da ble han dødsrar og ropte at jeg var BEAUTIFUL, ville nekte meg å gå tilbake, og ville jeg skulle sitte på fanget hans, prøvde kysse meg.

Jeg forholdt meg rolig og sa jeg ville vi skulle spasere tilbake til togstasjonen istedet, og der satte jeg meg på en benk der det også var noen andre for å føle meg trygg. Han satt der også, spurte folka om det var noe discotek vi kunne gå på. Når de gikk gjemte jeg meg i en sånn fotoboks, etter at jeg sa jeg skulle komme snart tilbake, bare kjøpe en sjokolade.

Etter å ha sittet bak den en stund tenkte jeg at jeg kunne gå inn på dametoalettet istedet, der må du putte på penger for å komme inn osv. Da jeg sto utenfor dametoalettet og skulle legge på penger kom han og fant meg og sa jeg var BEAUTIFUL, will you marry me osv, helt forfjamset fordi jeg ikke automatisk var med på sånt, fordi jeg hadde pratet med han på benken!

Jeg gikk inn på dametoalettet og ble der inne driiiitlenge og han var heldigvis borte da jeg gikk ut og tok bussen hjem!

Etter det var jeg redd for svarte menn, så de helt primitive tankene deres om jenter pga. de har gjennomgått en helt annen sosialiseringsprosess enn folk i Norge fører faktisk dessverre til rasime.

Men begynner snart å drite i å bli beskylt for å være rasist eller "redd utlendinger" eller "du er sikkert sånn som hater alle utlendinger du!! som de kan rope etter deg om du ikke vil bli med på nachspiel (med disse vilt fremmede guttene som følger etter deg på diskotek/utested). Eller ikke orker samtale med kisen i køa, han klager jo bare over at du er sur også, bare fordi du ikke gliser og flørter som faen når du bestiller drinken din eller what ever.

Det er ikke rasisme. Det er nærmest de som er rasister mot oss også isåfall, ting går begge veier.

Er så mange venninner også med helt samme erfaring. Vi var de antirasistene helt til vi flyttet til byen og møtte de som ikke har vært gjennom samme sosialiseringsprosess som oss, de som er mye nyere i landet...imotsetning til de i samme familie, som stemoren min fra afrika opprinnelig, og de innvandrerne som gikk i samme klasse som oss fra barneskolen og faktisk ikke er sånn i det hele tatt.

Det er ikke RASE det er snakk om, men sosialisering...

Vi blir jo også stadig påmint at om vi går i skjørt eller blir med noen på nachspiel så er det vår egen feil og bare å forvente å bli voldtatt og drept, så blir de guttene som overhodet ikke er sånn evt...på en måte utsatt for fordommer fra oss jentene, fordi vi kanke prate med dem engang. sorry mate.

Skjønner godt at muslimske jenter går i burka, de skal jo bli siklet på åpenlyst og voldtatt om de går uten

jubalong70
Skrevet

Jeg tror nok du har et poeng her, ja. Og det er så synd at det skal være slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...