Gå til innhold

Er det riktig av meg å gå i hi?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke særlig smart

Jeg får høre fra psykologen min at jeg må slutte å isolere meg....

Men problemet er jo det at når jeg ikke isolerer meg så roter jeg meg oppi så mye tull.

Roter det fryktelig til med mange mennesker med at jeg innvolverer meg med så mange....

Klarer liksom ikke å bare forholde meg til de vennene jeg har,men får meg et hav av nye også.

Jeg gir folk inntrykk av at jeg er kjempe sosial,impulsiv og flørtete.

får flere små "kjærester" som jeg overhode ikke vil ha.

klarer ikke å sette grenser for meg selv eller andre ute i det sosiale liv.

Kan det være viktig for noen å isolere seg,for å ikke skape flere problemer?

jeg bare sårer mennesker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275387-er-det-riktig-av-meg-%C3%A5-g%C3%A5-i-hi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke bra med isolasjon

Nei, det er aldri riktig å isolere seg. Men noen ganger kan man føle behov for det hvis man ikke orker å omgås andre mennsker eller hvis man er suicidal. Er enig med psykiateren her om at det trenger ikke være enten eller. Jeg har selv isolert meg i perioder hvor jeg synes det er vanskelig å takle livet, men det er ikke bra. Alle trenger mennsker. Du trenger kanskje å jobbe med relasjoner til andre og lære å sette grenser? Kanskje du trenger å finne tilbake til den du egentlig er?

Gjest ikkke særlig smart

Må det være enten/eller?

Er faktisk enten eller her tror jeg...

Tenker jeg ikke må være med andre mennesker før jeg klarer å oppføre meg.

Men kan det være en løsning for enkelte mennesker å gå litt i hi?

Låse meg inne til jeg kan være et hyggelig menneske igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...