Gå til innhold

Om (p)sykdom, etikk og sensasjonspressen

Anbefalte innlegg

Jeg mener at vi får selvtillit når vi får til noe bedre enn andre. Mulig det er et pessimistisk menneskesyn..

Enig med deg. Vil ikke kalle det pessimistisk, men realistisk menneskyn. Men den veksten man får er bare midlertidig, og må hele tiden fores.

Fortsetter under...

Gjest Majja Kr.

jeg har opplevd å høre stemmer når jeg har drukket, mens jeg var i en dårlig periode (er bipolar)

så det går an.

men er jo selvfølgelig mulig han hadde tatt dop for det da, og ikke vil ha det frem i media seff. om det var det dere siktet til.

Annonse

Gjest zoo-hypothesis

hva tror du egentlig har hendt...hehe...så du hadde en mistanke;-)?

jeg tror han har brukt amfetamin eller kokain, og at det utløste hallusinasjonene.

for det har skjedd med meg også, bare at jeg ikke ringte til politiet. jeg hadde veldig

lyst å anmelde politiet fordi de boret huller i veggen og brukte fiberoptiske kamera

for å spionere på meg....i tillegg hadde de ca. 15-20 spanere rundt omkring :-)

og når man vet at slike stoffer florer i artist/kjendisverdene så er det ikke rart at

jeg har slike mistanker.

Gjest Rrose

jeg tror han har brukt amfetamin eller kokain, og at det utløste hallusinasjonene.

for det har skjedd med meg også, bare at jeg ikke ringte til politiet. jeg hadde veldig

lyst å anmelde politiet fordi de boret huller i veggen og brukte fiberoptiske kamera

for å spionere på meg....i tillegg hadde de ca. 15-20 spanere rundt omkring :-)

og når man vet at slike stoffer florer i artist/kjendisverdene så er det ikke rart at

jeg har slike mistanker.

Ok! Det kan vel hende. Jeg har ikke hørt det før. Jeg har halluniserte i feber en gang:-)...det var merkelig. Men det kan jo være at det var en type der i i leiligheten hans også....hvem vet. Jeg syns han virket litt forvirret over hva som faktisk hadde skjedd. Mange ting hang ikke på greip. Han låste ikke døren men venninnen hadde nøkkel...han ladet våpenet men litt senere var det ikke ladd...Skikkelsen var bare noen få meter fra han likevel så omtaler han det nærmest som en skygge...Jeg syns overvåkningsrommet hans pluss at han understreker at venninnen hans vet betydingen av å si tydelig i fra at hun er der vitner om en smule paranoia...

Men det kan være det samme. Syns det høres fornuftig ut at politiet tok beslag i denne samlingen hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...