Gå til innhold

Hvite neper

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Får man kjøpt det noe sted nå?

jubalong70
Skrevet

Tror det er litt tidlig enda. Men jeg gleder meg til de kommer!!! Det er jo bare så utrolig godt å maule dem :)

Gjest jada mhm
Skrevet

så det på torget i bergen mener jeg. men siden vi snakker om neper. vet at jeg spiste mye av det da jeg var liten,men husker ikke helt hvordan jeg spiste dem.

holde dem i stilken og spise med eller uten skall?

jubalong70
Skrevet

så det på torget i bergen mener jeg. men siden vi snakker om neper. vet at jeg spiste mye av det da jeg var liten,men husker ikke helt hvordan jeg spiste dem.

holde dem i stilken og spise med eller uten skall?

Vi skreller dem i alle fall. Mmmmmm.

candyqueen_83
Skrevet

Tror det er litt tidlig enda. Men jeg gleder meg til de kommer!!! Det er jo bare så utrolig godt å maule dem :)

Jeg har aldri smakt det, men har begynt på lavkarbo kur og skal bruke skiver av nepe som lasagneplater :o) Vet såvidt hvordan de ser ut :P

jubalong70
Skrevet

Jeg har aldri smakt det, men har begynt på lavkarbo kur og skal bruke skiver av nepe som lasagneplater :o) Vet såvidt hvordan de ser ut :P

Hmmm, det høres jo rart ut å bruke neper som lasagneplater. Men, men kanskje det blir kjempegodt?

Nepene er veldig søte da...

I følge Fedon kan du spise så mye neper du vil :)

candyqueen_83
Skrevet

Hmmm, det høres jo rart ut å bruke neper som lasagneplater. Men, men kanskje det blir kjempegodt?

Nepene er veldig søte da...

I følge Fedon kan du spise så mye neper du vil :)

Jeg har hvertfall sett en oppskrift på lasagne med hvite neper på et annet forum,så tenkte å prøve meg på den. De må skjæres i helt tynne skiver med ostehøvel da.

jubalong70
Skrevet

Jeg har hvertfall sett en oppskrift på lasagne med hvite neper på et annet forum,så tenkte å prøve meg på den. De må skjæres i helt tynne skiver med ostehøvel da.

Det er i alle fall sunnere enn vanlig :)

Fortell hvordan det smakte da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...