jubalong70 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Tror det er litt tidlig enda. Men jeg gleder meg til de kommer!!! Det er jo bare så utrolig godt å maule dem 0 Siter
Gjest jada mhm Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 så det på torget i bergen mener jeg. men siden vi snakker om neper. vet at jeg spiste mye av det da jeg var liten,men husker ikke helt hvordan jeg spiste dem. holde dem i stilken og spise med eller uten skall? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 så det på torget i bergen mener jeg. men siden vi snakker om neper. vet at jeg spiste mye av det da jeg var liten,men husker ikke helt hvordan jeg spiste dem. holde dem i stilken og spise med eller uten skall? Vi skreller dem i alle fall. Mmmmmm. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Tror det er litt tidlig enda. Men jeg gleder meg til de kommer!!! Det er jo bare så utrolig godt å maule dem Jeg har aldri smakt det, men har begynt på lavkarbo kur og skal bruke skiver av nepe som lasagneplater ) Vet såvidt hvordan de ser ut 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har aldri smakt det, men har begynt på lavkarbo kur og skal bruke skiver av nepe som lasagneplater ) Vet såvidt hvordan de ser ut Hmmm, det høres jo rart ut å bruke neper som lasagneplater. Men, men kanskje det blir kjempegodt? Nepene er veldig søte da... I følge Fedon kan du spise så mye neper du vil 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Hmmm, det høres jo rart ut å bruke neper som lasagneplater. Men, men kanskje det blir kjempegodt? Nepene er veldig søte da... I følge Fedon kan du spise så mye neper du vil Jeg har hvertfall sett en oppskrift på lasagne med hvite neper på et annet forum,så tenkte å prøve meg på den. De må skjæres i helt tynne skiver med ostehøvel da. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har hvertfall sett en oppskrift på lasagne med hvite neper på et annet forum,så tenkte å prøve meg på den. De må skjæres i helt tynne skiver med ostehøvel da. Det er i alle fall sunnere enn vanlig Fortell hvordan det smakte da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.