Gå til innhold

WinTv2000 - vhs til data

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk anbefalt i databutikken å kjøpe wintv2000 med usb inngang til dataen. Men jeg får jo ikke til å få vhs over på pc uansett.

Må jeg ha noe mer utstyr? Har jeg kjøpt feil vare?

Skrevet

WinTV2000 ser ut til å være navnet på selve opptaksprogrammet. Hva heter dingsen du har fått med til å koble til USB-porten? Se på denne dingsen - helst bør det være en vanlig analog antenneinngang på den, slik at du bare kan koble videospilleren direkte til den med samme kabel som du bruker for å koble den til TVen.

Skrevet

WinTV2000 ser ut til å være navnet på selve opptaksprogrammet. Hva heter dingsen du har fått med til å koble til USB-porten? Se på denne dingsen - helst bør det være en vanlig analog antenneinngang på den, slik at du bare kan koble videospilleren direkte til den med samme kabel som du bruker for å koble den til TVen.

Det er vanlig antenneinngang på boksen.

Det står Nova-T-USB2.

Skrevet

Det er vanlig antenneinngang på boksen.

Det står Nova-T-USB2.

Da trenger du neppe noen flere kabler, bare bruk den samme kabelen som du ellers bruker til å koble videospilleren til TVen.

Skrevet

Har prøvd å koble den antenneledningen fra videospilleren og inn på boksen som fulgte med, men jeg får ikke programmet som følger med til å finne videoen.

Mulig det er jeg som ikke skjønner programmet skikkelig da.....

Skrevet

Da trenger du neppe noen flere kabler, bare bruk den samme kabelen som du ellers bruker til å koble videospilleren til TVen.

Har prøvd å koble den antenneledningen fra videospilleren og inn på boksen som fulgte med, men jeg får ikke programmet som følger med til å finne videoen.

Mulig det er jeg som ikke skjønner programmet skikkelig da.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...