PunkyPie Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Fikk anbefalt i databutikken å kjøpe wintv2000 med usb inngang til dataen. Men jeg får jo ikke til å få vhs over på pc uansett. Må jeg ha noe mer utstyr? Har jeg kjøpt feil vare? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Mulig du mangler noen ledninger fra videospilleren til WinTC2000-kortet?Her er en oppskrift. Selv om den ikke sier noe om oppkobling, så kanskje det hjelper litt. http://www.altomdata.dk/forum/viewtopic.php?p=5&sid=ad26e5be8aa95ff44ed90d3da8794751 0 Siter
PunkyPie Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Mulig du mangler noen ledninger fra videospilleren til WinTC2000-kortet?Her er en oppskrift. Selv om den ikke sier noe om oppkobling, så kanskje det hjelper litt. http://www.altomdata.dk/forum/viewtopic.php?p=5&sid=ad26e5be8aa95ff44ed90d3da8794751 Tusen takk Jeg mangler nok noen kabler ja. 0 Siter
citoyen Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 WinTV2000 ser ut til å være navnet på selve opptaksprogrammet. Hva heter dingsen du har fått med til å koble til USB-porten? Se på denne dingsen - helst bør det være en vanlig analog antenneinngang på den, slik at du bare kan koble videospilleren direkte til den med samme kabel som du bruker for å koble den til TVen. 0 Siter
PunkyPie Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 WinTV2000 ser ut til å være navnet på selve opptaksprogrammet. Hva heter dingsen du har fått med til å koble til USB-porten? Se på denne dingsen - helst bør det være en vanlig analog antenneinngang på den, slik at du bare kan koble videospilleren direkte til den med samme kabel som du bruker for å koble den til TVen. Det er vanlig antenneinngang på boksen. Det står Nova-T-USB2. 0 Siter
citoyen Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Det er vanlig antenneinngang på boksen. Det står Nova-T-USB2. Da trenger du neppe noen flere kabler, bare bruk den samme kabelen som du ellers bruker til å koble videospilleren til TVen. 0 Siter
PunkyPie Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 WinTV2000 ser ut til å være navnet på selve opptaksprogrammet. Hva heter dingsen du har fått med til å koble til USB-porten? Se på denne dingsen - helst bør det være en vanlig analog antenneinngang på den, slik at du bare kan koble videospilleren direkte til den med samme kabel som du bruker for å koble den til TVen. Har prøvd å koble den antenneledningen fra videospilleren og inn på boksen som fulgte med, men jeg får ikke programmet som følger med til å finne videoen. Mulig det er jeg som ikke skjønner programmet skikkelig da..... 0 Siter
PunkyPie Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Da trenger du neppe noen flere kabler, bare bruk den samme kabelen som du ellers bruker til å koble videospilleren til TVen. Har prøvd å koble den antenneledningen fra videospilleren og inn på boksen som fulgte med, men jeg får ikke programmet som følger med til å finne videoen. Mulig det er jeg som ikke skjønner programmet skikkelig da..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.