Gjest EnsomSomFy Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei, Jeg lurer på hva deres erfaringer med reservasjon mot telefonsalg er. Jeg har hørt at det i mange tilfeller ikke virker. Koster det noe? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Har vært reservert noen år nå og det fungerer helt greit. Kun noen få som sklir igjenom, som regel er det noen veldedige foreninger som tigger eller noen forbrukerundersøkelser. Det er sånn ca. 1 i mnd. Tror det er gratis. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 For oss har det virket bra, men det kan ta en stund etter registrering før du får full effekt. Firmaer som driver telefonsalg skal sjekke ringelistene mot sperrelisten med noen måneders mellomrom (3 måneder?). Firmaer som driver markedsundersøkelser er unntatt, da det er samfunnsnyttig virksomhet. Veldedige organisasjoner skal forholde seg til sperrelisten som andre oppsøkende virksomheter. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Her kan du reservere deg mot telefonsalg. http://www.brreg.no/ Vi har reservert oss, og det fungerer, og er det noen som ringer allikevel, så sier vi at vi har reservert oss, og da legger de på. Hilsen 0 Siter
fresja Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Reserverte meg for noen år siden. Det er fortsatt noen som ringer (regner med at ukjent nummer stort sett er telefonsalg, selv om noen nå bruker telefonnummer på 2 eller 3), men det er vel helst firma/organisasjoner som har meg i sitt kunderegister. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.