Gå til innhold

Reservasjon mot telefonsalg

Anbefalte innlegg

Gjest EnsomSomFy
Skrevet

Hei,

Jeg lurer på hva deres erfaringer med reservasjon mot telefonsalg er. Jeg har hørt at det i mange tilfeller ikke virker.

Koster det noe?

Fortsetter under...

Mista nikket
Skrevet

Har vært reservert noen år nå og det fungerer helt greit. Kun noen få som sklir igjenom, som regel er det noen veldedige foreninger som tigger eller noen forbrukerundersøkelser. Det er sånn ca. 1 i mnd. Tror det er gratis.

Tinkebøtta
Skrevet

For oss har det virket bra, men det kan ta en stund etter registrering før du får full effekt. Firmaer som driver telefonsalg skal sjekke ringelistene mot sperrelisten med noen måneders mellomrom (3 måneder?).

Firmaer som driver markedsundersøkelser er unntatt, da det er samfunnsnyttig virksomhet. Veldedige organisasjoner skal forholde seg til sperrelisten som andre oppsøkende virksomheter.

Gjest mandolina
Skrevet

Her kan du reservere deg mot telefonsalg.

http://www.brreg.no/

Vi har reservert oss, og det fungerer, og er det noen som ringer allikevel, så sier vi at vi har reservert oss, og da legger de på.

Hilsen

Skrevet

Reserverte meg for noen år siden. Det er fortsatt noen som ringer (regner med at ukjent nummer stort sett er telefonsalg, selv om noen nå bruker telefonnummer på 2 eller 3), men det er vel helst firma/organisasjoner som har meg i sitt kunderegister.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...