Gjest vil lære mer Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei alle DOLs lesere og forfattere. Jeg er en småbarnsmor med full jobb og dårlig tid. Som alle andre. Men jeg vil lære mer om samfnnet og politikk, hvordan ting fungerer her i landet. Er det noe jegkan studere da for å lære mer om landet vi lever i? Statsvitenskap? Eller er det for tungt? Jeg har kun fullført videregående, men jobber med politikk, men føler meg som en idoit for skjønner lite. Jeg er sekretær og vil lære mer ogbidra mer på jobben. Vil studere hjemme for å lære, ikke skole. Hva er det rette for meg? Ikke ute etter studiepoeng, selv om det sikkert er kjekt og ha tilfelle jeg skulle bli lei jobben og finne på noe annet om en tid. Noen som vet hvordan jeg går frem og hvor jeg skal begynne? Glad for alle svar:) - tusen takk 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Sikkert mange ulike ting du kan studere. Andre avdeling på jus'en burde være midt i blinken - http://www.fu.no/kurs.asp?avd=&kurs=27990 , men da må du antakelig også ta første avdeling først? Ring og hør. Ellers høres jo statsvitenskap ut som et naturlig valg for deg. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Utifra det du beskriver, høres statsvitenskap ut som midt i blinken for deg og dine interesser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.