Gå til innhold

Dette blir bare for mye for meg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Føler at jeg trenger hjelp men med laaaaang tids ventetid hos psykiatrikerne hvet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre. Mitt problem er at jeg har en far med Alzheimers,og en bror med asbergers. Disse to bor i samme hus og er bittre uvenner. Jeg får ingen hjelp av kommunen til å få gjordt noe med dette. I tillegg har jeg selv en alvorlig dødlig sykdom hvor jeg blandt annet ikke tåler stress av noe slag. Min sønn på 3 år har dessuten en form for nevropati/Asbergers. Her følger barnehagen opp bra heldigvis. Min mann er overarbeidet da han driver et stort firma. Min mor er også hjertesyk og bor ikke sammen med min far. Jeg har dessuten en søster som er narkoman som ikke hjelper til. Alle disse menneskene har bare meg som kan stille opp for dem og dette knekker meg snart helt ned. Har stått på venteliste til en psykkiater i 2 år nå. Har en høy stilling i det offentlige som jeg prøver å følge opp, vill ikke gå hjemme å slite med tankene på alt som skjer rundt meg. Tror jeg kan klare å jobbe et par år til og dette er veldig viktig for meg. Regner ikke med at noen her kan løse noe for meg men trengte nok bare å skrive ned tankene mine. Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275439-dette-blir-bare-for-mye-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer også fra en familie som er preget av store problemer og sykdom. Det er knalltøft og være den sterkeste i slike familier, derfor er det viktig å gjøre ting for seg selv også. Vet det ikke er lett, men av og til må det bare gå sin gang med andre familiemedlemmer. Det er vondt å se at de du er glad i sliter og har det vondt, men du er ikke Jesus og kan ikke helberde alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...