Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topper med sånne tynne stropper er jo gode å ha til varme dager, men bruker dere ikke bh under? Tenker på at stroppene blir synlige. Eller bryr du deg ikke om bh vises? Jeg vet at det finnes gjennomsiktige stropper, men bare tanken får meg til å klø meg pga tettsittende?

Fortsetter under...

Gjest Cezalion
Skrevet

Jeg bruker BH under, men da en med tynne stropper og i samme farge som stroppene på singletten.

Skrevet

Jeg bruker BH under, men da en med tynne stropper og i samme farge som stroppene på singletten.

Ok. Så når fargene matcher så er det ok å vise den. Fint! Jeg liker nemlig ikke å gå uten bh :)

Skrevet

Om jeg en sjelden gang bruker spaghettistropper så gjør jeg som Cezalion, jeg bruker en bh under som er pen og som matcher fargen med toppen, om den ikke er helt lik.

Skrevet

Om jeg en sjelden gang bruker spaghettistropper så gjør jeg som Cezalion, jeg bruker en bh under som er pen og som matcher fargen med toppen, om den ikke er helt lik.

Det finnes såå mange fine penere topper også som har denne tynne stroppen. Jeg er lei av å gå forbi dem :) Jeg skal gjøre som dere :)

Gjest AveM
Skrevet

Eldstedatteren min bruker sånt, og hun er opptatt av at farvene skal være noenlunde like. Selv ville jeg ikke brydd meg om at bh-stroppen var litt synlig, hvis farvene er like :)

Annonse

Skrevet

Det finnes såå mange fine penere topper også som har denne tynne stroppen. Jeg er lei av å gå forbi dem :) Jeg skal gjøre som dere :)

Jeg har også investert i en skikkelig god stroppeløs bh og den er verdt hver eneste krone! Jeg hadde aldri trodd jeg kunne ha det (75 E...), men den sitter som bare det!

punky brewster
Skrevet

Jeg har også investert i en skikkelig god stroppeløs bh og den er verdt hver eneste krone! Jeg hadde aldri trodd jeg kunne ha det (75 E...), men den sitter som bare det!

Sånn stroppeløs bh, gir den god hold til puppene. Liker å løfte de litt opp:) Har du link til butikken. Bruker stortsett 75 d til vanlig, den er ganskje i minste laget, har du peilig på hvilken størrelse jeg da bør ta?

Skrevet

Sånn stroppeløs bh, gir den god hold til puppene. Liker å løfte de litt opp:) Har du link til butikken. Bruker stortsett 75 d til vanlig, den er ganskje i minste laget, har du peilig på hvilken størrelse jeg da bør ta?

Jeg anbefaler deg å gå i en seriøs undertøysforretning og få hjelp til å finne riktig størrelse, jeg kan bruke 70F, men den som passer best er nok 75E, akkurat nå har jeg på meg en i 80D. :o) Det er ikke lett!

Den stroppeløse løfter naturlig nok ikke så mye som en med stropper, men den sitter faktisk utrolig bra! Det følger med stropper også da, om jeg vil bruke den med dem.

punky brewster
Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå i en seriøs undertøysforretning og få hjelp til å finne riktig størrelse, jeg kan bruke 70F, men den som passer best er nok 75E, akkurat nå har jeg på meg en i 80D. :o) Det er ikke lett!

Den stroppeløse løfter naturlig nok ikke så mye som en med stropper, men den sitter faktisk utrolig bra! Det følger med stropper også da, om jeg vil bruke den med dem.

Ok. Takk for svar. Må bruke 75 på det innerset hakket, så da blir det nok ikke aktuelt med 80 for meg, men cupene på de i 75 er jo egentlig for små i d

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ok. Takk for svar. Må bruke 75 på det innerset hakket, så da blir det nok ikke aktuelt med 80 for meg, men cupene på de i 75 er jo egentlig for små i d

Om du må ha bh'n på det innerste hakket når du kjøper den, er bh'n for stor. Gå ned i str og prøv heller en med større cup. (Mange som gjør feil på dette.)

Gjest liede
Skrevet

Jeg unngår slike stropper med mindre toppen er slik at man kan gå uten BH, typisk fest-topper. Synes ikke det er pent uansett hvor lik fargen på stroppene er.

Det går til nød i sammenhenger der det er _naturlig_ å ha bikini under.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Prøv 70DD neste gang. :-) Prøv gjerne flere forskjellige bh'er også, de er ikke alltid like i størrelse eller måten de er sydd på.

Jeg bruker å ta flere str av samme bh'n for å se hvilken som passer best. Eks 80D, 80DD, 85D. Da er det lettere å se forskjell på både cup om omkrets.

Annonse

Skrevet

Da ville jeg prøvd 70E!

Skrevet

Jeg bruker bare slike topper dersom jeg skal ha f eks dressjakke utenpå.

Skrevet

Jeg bruker bare slike topper dersom jeg skal ha f eks dressjakke utenpå.

Ja det er jo en mulighet :) Må ha noe nytt i garderoben nå og går nok for det jeg liker best av de spagetti tråd sakene ;)

Skrevet

Jeg får komme meg til en butikk der de kan hjelpe skikkelig å finne den typen jeg bør ha. Kunne også tenke meg en stroppeløs en. Takk for svar!

Skrevet

Jeg unngår slike stropper med mindre toppen er slik at man kan gå uten BH, typisk fest-topper. Synes ikke det er pent uansett hvor lik fargen på stroppene er.

Det går til nød i sammenhenger der det er _naturlig_ å ha bikini under.

Bikinien er grei ja, da bryr jeg meg ikke så mye. Åh, det er ei vidunderlig tid vi venter på :)

Skrevet

Eldstedatteren min bruker sånt, og hun er opptatt av at farvene skal være noenlunde like. Selv ville jeg ikke brydd meg om at bh-stroppen var litt synlig, hvis farvene er like :)

Fint å høre hvordan dere andre ser på dette :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg

har

egentlig

ikke

noe

formening

om

dette.

Jeg

kan

både

bruke

bh

og

ikke

under

topp.

Men

en

annen

ting,

jeg

har

overlevd

dagen.

Men

du

vet

hvordan

det

var

tenkter

jeg.

Jeg

vil

gjerne

snakke

med

deg

snart

igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...