pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Jeg har egentlig ikke noe formening om dette. Jeg kan både bruke bh og ikke under topp. Men en annen ting, jeg har overlevd dagen. Men du vet hvordan det var tenkter jeg. Jeg vil gjerne snakke med deg snart igjen:) Å guri, ja du kom gjennom det...... Godt det er over! Har tenkt på deg!! 0 Siter
Babette Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Det finnes visstnok topper med innebygd BH. Jeg har aldri sett det, men lest om det. Selv går jeg mer enn gjerne uten BH om det byr seg en sjanse. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Det finnes visstnok topper med innebygd BH. Jeg har aldri sett det, men lest om det. Selv går jeg mer enn gjerne uten BH om det byr seg en sjanse. Ja de har sånn sports-bh lignende sak. Hjemme er jeg fæl til å kaste av meg bh hvor som helst. Er litt uvøren sånn hehe. Det er vidunderlig å få den av seg, men jeg føler meg ikke vel når jeg går uten den blandt folk lengre...... Er ikke 20år lengre skjønner du 0 Siter
Babette Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ja de har sånn sports-bh lignende sak. Hjemme er jeg fæl til å kaste av meg bh hvor som helst. Er litt uvøren sånn hehe. Det er vidunderlig å få den av seg, men jeg føler meg ikke vel når jeg går uten den blandt folk lengre...... Er ikke 20år lengre skjønner du Er den innebygde BH-en som en sportsBH? Jeg trodde de var litt sånn badedraktaktig. Husker moren min hadde badedrakt med skåler. Hehe, vi 20-åringene får nyte sommeren uten BH. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Er den innebygde BH-en som en sportsBH? Jeg trodde de var litt sånn badedraktaktig. Husker moren min hadde badedrakt med skåler. Hehe, vi 20-åringene får nyte sommeren uten BH. Mulig de finnes, jeg har bare til gode å finne dem. I min ungdom så brukte jeg ikke BH. Men etter tre fødsler så må man det liksom 0 Siter
Babette Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Mulig de finnes, jeg har bare til gode å finne dem. I min ungdom så brukte jeg ikke BH. Men etter tre fødsler så må man det liksom Ja, det er jo helt naturlig. Du så ikke tilfeldigvis på TV Norge i går, det programmet som heter 10 år yngre på 10 dager? Der kunne man snakke om hengepupper, ja. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Å guri, ja du kom gjennom det...... Godt det er over! Har tenkt på deg!! Takk for at du har tenkt på meg:) Jeg får skrive til deg om denne dagen, enten på msn eller mail en dag. Nå greier jeg ikke helt å tenke, så jeg skal slappe av med familien nå. Vi snakkes:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Ja, det er jo helt naturlig. Du så ikke tilfeldigvis på TV Norge i går, det programmet som heter 10 år yngre på 10 dager? Der kunne man snakke om hengepupper, ja. Nei det gikk jeg glipp av 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Takk for at du har tenkt på meg:) Jeg får skrive til deg om denne dagen, enten på msn eller mail en dag. Nå greier jeg ikke helt å tenke, så jeg skal slappe av med familien nå. Vi snakkes:) Ja vi snakkes, jeg må hive meg i seng nå. Drøm søtt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.