Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg

har

egentlig

ikke

noe

formening

om

dette.

Jeg

kan

både

bruke

bh

og

ikke

under

topp.

Men

en

annen

ting,

jeg

har

overlevd

dagen.

Men

du

vet

hvordan

det

var

tenkter

jeg.

Jeg

vil

gjerne

snakke

med

deg

snart

igjen:)

Å guri, ja du kom gjennom det...... Godt det er over! Har tenkt på deg!!

Fortsetter under...

Skrevet

Det finnes visstnok topper med innebygd BH. Jeg har aldri sett det, men lest om det.

Selv går jeg mer enn gjerne uten BH om det byr seg en sjanse.

Skrevet

Det finnes visstnok topper med innebygd BH. Jeg har aldri sett det, men lest om det.

Selv går jeg mer enn gjerne uten BH om det byr seg en sjanse.

Ja de har sånn sports-bh lignende sak. Hjemme er jeg fæl til å kaste av meg bh hvor som helst. Er litt uvøren sånn hehe. Det er vidunderlig å få den av seg, men jeg føler meg ikke vel når jeg går uten den blandt folk lengre...... Er ikke 20år lengre skjønner du ;)

Skrevet

Ja de har sånn sports-bh lignende sak. Hjemme er jeg fæl til å kaste av meg bh hvor som helst. Er litt uvøren sånn hehe. Det er vidunderlig å få den av seg, men jeg føler meg ikke vel når jeg går uten den blandt folk lengre...... Er ikke 20år lengre skjønner du ;)

Er den innebygde BH-en som en sportsBH? Jeg trodde de var litt sånn badedraktaktig. Husker moren min hadde badedrakt med skåler.

Hehe, vi 20-åringene får nyte sommeren uten BH.

Skrevet

Er den innebygde BH-en som en sportsBH? Jeg trodde de var litt sånn badedraktaktig. Husker moren min hadde badedrakt med skåler.

Hehe, vi 20-åringene får nyte sommeren uten BH.

Mulig de finnes, jeg har bare til gode å finne dem. I min ungdom så brukte jeg ikke BH. Men etter tre fødsler så må man det liksom ;)

Skrevet

Mulig de finnes, jeg har bare til gode å finne dem. I min ungdom så brukte jeg ikke BH. Men etter tre fødsler så må man det liksom ;)

Ja, det er jo helt naturlig. Du så ikke tilfeldigvis på TV Norge i går, det programmet som heter 10 år yngre på 10 dager? Der kunne man snakke om hengepupper, ja.

Annonse

Gjest Tacomix
Skrevet

Å guri, ja du kom gjennom det...... Godt det er over! Har tenkt på deg!!

Takk

for

at

du

har

tenkt

meg:)

Jeg

får

skrive

til

deg

om

denne

dagen,

enten

msn

eller

mail

en

dag.

greier

jeg

ikke

helt

å

tenke,

jeg

skal

slappe

av

med

familien

nå.

Vi

snakkes:)

Skrevet

Ja, det er jo helt naturlig. Du så ikke tilfeldigvis på TV Norge i går, det programmet som heter 10 år yngre på 10 dager? Der kunne man snakke om hengepupper, ja.

Nei det gikk jeg glipp av :)

Skrevet

Takk

for

at

du

har

tenkt

meg:)

Jeg

får

skrive

til

deg

om

denne

dagen,

enten

msn

eller

mail

en

dag.

greier

jeg

ikke

helt

å

tenke,

jeg

skal

slappe

av

med

familien

nå.

Vi

snakkes:)

Ja vi snakkes, jeg må hive meg i seng nå. Drøm søtt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...