Gå til innhold

Selvbilde/selvtillit, kan andre hjelp med det?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vet sannelig ikke ...

Kort oppsumert: vært gjennom behnadling i to år for depresjoner, sosial angst, angst osv. Nå er jeg erklert frisk å er i startgropen for attføring.

Jeg er ikke deprimert lenger og den helt syke sosialangsten har gitt seg men har fortsatt angst men overlevbart. Selvtilliten og selvbilde derimot er like elendig.

Tør knapt å se noen i øya og føler alltid jeg må late som jeg driver med noe når jeg er i noe "sosialt".

F.ex når jeg var på veiledningen i attføringen sammen med 20-25 andre sa jeg ikke ett ord og bare krop sammen på bakerste benk.

Jeg kan jo ikke gå ut i jobb sånn, lurer på om det er bare meg selv det står på nå, som kan gjøre noe med det siden jeg er erklert frisk fra Psykolog. ???

Det verste er jeg merker jeg "forsvarer" meg for usikkerheten med sinne og det ikke akkurat noe smart i min situasjon, men har hørt det er en vanlig forvarsmekanisme??

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...