Gjest Pastos Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har ei stund hatt smerter i muskulatur i magen, nærmere bestemt under beltestedet. Kjennes på mange måter ut som om det er muskulaturen som er strekt, men har nå hatt det i 4 uker uten at det er blitt noe bedre. Kan ikke vite at jeg har gjort noe som skulle tilsi denne skaden, måtte evt være på en tur på ski med familien hvor jeg måtte styre unna et av barna. Har stort sett holdt meg i ro i perioden, men har vært på to fotballtreninger. Etter treninga og de nærmeste dagene etter har jeg også smerte i pungen. Spesielt dersom jeg nyser. Da er det skikkelig vondt. Går over etter noen dager. Har vært hos lege mht magesmertene, men han mente det måtte være en muskelstrekk/-avrivning og at jeg kunne regne med 3-4 ukers rekonovalesens. Lurer nå på om det er en muskelstrekk/avrivning eller om det kan være noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes ikke dette rimer med en muskelskade. Jeg forslår at du enten holder deg helt i ro eller driver aktivitet som ikke provoserer magemuskulaturen en ukes tid. Er det fortsatt smerter, så bør lege vurdere dette på nytt med henblikk på at smertene kommer fra selve bukhulen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.