Chance1365380587 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Vi skal arrangere et dobbelt 40-årslag med både familie og venner på begge sider. Tenkte det er gøy å ha noe "opplegg". Men er det egentlig gøy eller bare teit å lage en quiz med forskjellige lag og sånn? Andre forslag? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg syns det kan være gøy hvis de som kommer ikke kjenner hverandre så godt og praten går tregt. Har alle det hyggelig og festen er i storslag, syns jeg det er slitsomt å bryte av for en quiz. Men det kan være greit å ha i beredskap 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes IKKE det er noe gøy med slike quiz. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes det kan være morsomt - særlig hvis det er endel som ikke kjenner hverandre fra før. Det er en fin måte å bryte isen på. 0 Siter
fresja Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg elsker quiz, og ville stortrives om vi hadde det i selskap. Da slipper vi også å lure på hva vi skal si til ukjende mennessker. Iallfall glemmer jeg sjenansen om jeg er med på et quizlag (med mindre de andre er superkloke eller "dumme"). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.