pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hva skal til tro for å unngå det? Min mann bad meg begynne å røyke igjen!! Og jeg idioten tenner meg en røyk, jeg som klarte helt å la være i går................... Er det noen som vet hvorfor man blir så irritert til tider? Jeg har faktisk ikke tenkt noe særlig på røyk i dag. (siste to ukene har jeg røykt en røyk pr dag) Røyken hjalp ikke, sånn til info 0 Siter
Mista nikket Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 En sorgreaksjon for at noe i livet ditt forsvinner? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 En sorgreaksjon for at noe i livet ditt forsvinner? Ja, du er nok inne på noe der. Men hvordan skal jeg angripe meg selv tror du? Vil jo ikke gå sinna her hjemme Stakkars familie 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ja, du er nok inne på noe der. Men hvordan skal jeg angripe meg selv tror du? Vil jo ikke gå sinna her hjemme Stakkars familie Finn på noe fysisk arbeid/aktivitet der du kan få ut agresjonen og irritabiliteten på en måte som gir positive resultater! F.eks. rydd i alle skap, vaske tak eller vindu, klippe plenen, kløyv ved etc! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Finn på noe fysisk arbeid/aktivitet der du kan få ut agresjonen og irritabiliteten på en måte som gir positive resultater! F.eks. rydd i alle skap, vaske tak eller vindu, klippe plenen, kløyv ved etc! Hehe, hvis du ser noe rødt som flyr frem og tilbake ute her (rød fleecejakke), så er det meg Få ta et tak i hagen når det blir for ille. Bedre i dag. Om du har hatt tøy på snoren din de siste tre formiddagene, så vet jeg ikke hvor du bor......... Mener det var tomt...trodde jeg visste hvor det er, med to fine klaser med mørkelilla stauder, og noe rødt mm nedenfor gjerdet, mot veien. ? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hehe, hvis du ser noe rødt som flyr frem og tilbake ute her (rød fleecejakke), så er det meg Få ta et tak i hagen når det blir for ille. Bedre i dag. Om du har hatt tøy på snoren din de siste tre formiddagene, så vet jeg ikke hvor du bor......... Mener det var tomt...trodde jeg visste hvor det er, med to fine klaser med mørkelilla stauder, og noe rødt mm nedenfor gjerdet, mot veien. ? Hei du! Du er observant, pekkaline! Du skjønner det - at mor i huset har vært ute og reist i to dager. og på tirsdag var det vel litt utrygt vær, så det stemmer - det har ikke vært tøy på snora de siste tre dagene! Vi har mye farger i skråningen vår nå ja, den er på sitt fineste nå, med rosa "puter" som henger utover muren, en gul gyvel, restene av en stor gul fuchsia, og syrinen begynner så smått å blomstre :-) Har vært en tur på Østlandet med jobben, kom hjem med toget i kveld - godt å reise litt innimellom! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hehe, hvis du ser noe rødt som flyr frem og tilbake ute her (rød fleecejakke), så er det meg Få ta et tak i hagen når det blir for ille. Bedre i dag. Om du har hatt tøy på snoren din de siste tre formiddagene, så vet jeg ikke hvor du bor......... Mener det var tomt...trodde jeg visste hvor det er, med to fine klaser med mørkelilla stauder, og noe rødt mm nedenfor gjerdet, mot veien. ? Det røde er forresten noen rododendron-busker. De var veldig fine for noen år siden, men har blitt litt undertrykket av hekken, så det er ikke så mye igjen av dem. Kjøpte en ny rododendronbusk som snart skal blomstre - tror den er rosa. Så følg med, følg med! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Hei du! Du er observant, pekkaline! Du skjønner det - at mor i huset har vært ute og reist i to dager. og på tirsdag var det vel litt utrygt vær, så det stemmer - det har ikke vært tøy på snora de siste tre dagene! Vi har mye farger i skråningen vår nå ja, den er på sitt fineste nå, med rosa "puter" som henger utover muren, en gul gyvel, restene av en stor gul fuchsia, og syrinen begynner så smått å blomstre :-) Har vært en tur på Østlandet med jobben, kom hjem med toget i kveld - godt å reise litt innimellom! Jøss, så det var der altså Det er et flott skue opp til hagen deres. Koselig når det blomstrer så masse fremover! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jøss, så det var der altså Det er et flott skue opp til hagen deres. Koselig når det blomstrer så masse fremover! Da har du plassert meg ja :-) Vi får ta et treff når vi begge er klare for det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.